Gå till innehåll

Kalmar Open III, 26 Februari 2011


K1

Recommended Posts

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

22 år på nacken. Tackar :)

 

-----

 

Hehe, 48 timmar nej såklart. Tänkte mer att första veckorna/månaden behövs man nog hemma. :) Men jag mailar namn o nr!

 

Du är till ingen som helst nytta i början,bara mamman med sin mat o speciela doft:-) mvh En tvåbarnsfar

 

 

....eller dom första 18 åren.

 

//EnAnnanTvåbarnsfar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat:

Ursprungligen postat av majasfar

Du är till ingen som helst nytta i början,bara mamman med sin mat o speciela doft mvh En tvåbarnsfar

 

 

....eller dom första 18 åren.

 

//EnAnnanTvåbarnsfar

 

 

Haha, gott med denna positiva inställning. Svårt att svara på det utan att verka för bitter. Så vi lämnar det. Annars rullar de ju på. Hopp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går alltid för vinst ofc =) e du sugen på lite CG någon helg innan om vi styr upp något!? e så jävla livespelsugen så orkar inte vänta te den 26feb

 

Hehe, dåligt med tid. Livet som villaägande pokerspelare är tufft ;)

Ska dock vara redo för cash den 26e. Blir ölkonsumtion så man blir knappast långlivad i turren ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

53 anmälda.

Vänta inte för länge, kommer fyllas fort nu när vi är över 50.

5 riktiga pokerbord är ordnade.

Hoppas på minst 4 dealers. Finns de någon som vill vara dealer mot en liten ersättning så är ni välkommna att höra av er :)

Mvh Jonas & Susanne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste avboka. Jävla företag! :-(
Eftersom närkemaffian öht inte lär dyka upp så avbokar jag med. I mitt fall så var helgen rätt jäkla jobbig eftersom den innebar att jag skulle baxa in kidsen i bilen, köra 30 mil, dumpa dom hos far för att sen styra till kalmar och spela nykter poker, åka tillbaks till far, sova och sen köra bil kl 0900 igen för att hinna hem till ett födelsedagskalas här på gatan.

 

Känns faktiskt rätt skönt att slippa men det är ändå trist nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom närkemaffian öht inte lär dyka upp så avbokar jag med. I mitt fall så var helgen rätt jäkla jobbig eftersom den innebar att jag skulle baxa in kidsen i bilen, köra 30 mil, dumpa dom hos far för att sen styra till kalmar och spela nykter poker, åka tillbaks till far, sova och sen köra bil kl 0900 igen för att hinna hem till ett födelsedagskalas här på gatan.

 

Känns faktiskt rätt skönt att slippa men det är ändå trist nånstans.

 

Skicka gärna ditt namn så avreggar jag dig.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...