Gå till innehåll

Hur mycket under ev är ert personsämsta?


Mr.Lajban

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Hejsan! Nu är jag 20 BI under EV på 6000 händer... Ska det vara så ? Om man fortsätter spela så här ska man då gå plus i längden ? eftersom HEM visar att mitt EV är plus 187 dollar...

 

Tacksam för svar!

 

/Mvh Danne

 

När du har spelat en ofantligt stor mängd händer kommer ditt resultat ligga kring EV-grafen. Men det är lite lurigt det här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du sprang bra IRL?

 

Tar mig friheten att svara nej åt ludde här, då han backade €400 på svitenflips mot mig i Barca under samma period. Pengarna har man ju såklart inte sett röken av :lol:

 

Fedit: Ska tilläggas att anledningen till det är att jag inte har orkat skeppa kontonummer, så kom inte och klaga på ludde nu :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Hela den här "under EV" grejen är bara bluff från pokersajternas sida för att få behålla förlorande spelare. Rätt logiskt när man tänker efter.

 

Nej.

Det logiska vore (om man skulle rigga en sajt) att låta vinnande spelare springa under EV (men fortfarande vinna så de inte gular) och låta förslorande spelare springa över EV. På så sätt fortsätter alla rejka och vinnaren blir i slutändan pokersajten som tar en del av de vinnande spelarnas kaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...