Gå till innehåll

The Office Crew signar in...


TekeethcS

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Även ja drog en lite session nu på kvällen. Tänkte att ja behövde det mellan allt plugg. 3 inköp upp sitter ju aldrig fel, även fast ja slaska ganska mycket i början. Kunde alltså varit betydliget bättre...

 

Har kollat lite på ny datorskärm. Har ingen jätte bra koll på sådant så skulle helst vilja ha lite hjälp! Någon som har bra koll? Och vad 'r viktitgt att tänka på?:roll:

 

Ship it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kommer inte att moderera. Nyskapade konton my ass, klart det är levling/troll av några lustiga fjortonåringar. Men det är tillåtet. Mata inte trollen så dör de nog ut snart.

 

Förklara dig! The Office crew är här för att stanna...

 

Ni kanske inte förstår att de finns ganska mycke ironi i det ja skrivit. Om Problem skulle uppstå kan vi byta namn på gästboken, men att byta bara för att det är jobbigt att misclicka känns fiskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste för övrigt på allas vår Bank The Mans blogg att Isildur har blivit signad till en känd pokersite. De uppgifter som framgår är att de verkar röra sig om Stars, Party, SVS(lol) m.m. Dock inte FTP.

 

Han skriver förövrigt att de personer som har dementerat att dem inte är Isildur ska respekteras, men va fan, de måste väl va Blom eller? Allt annat känns vakuum.

Okej, de kan va Glimne men ofta han hinner 48 h sessionen med alla sin updrag på aftonbladet,poker.se m.m.

 

vill ni läsa artikeln finnsd en här http://blogg.expressen.se/banktheman/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens rapport från 5/10 svs:

 

En go session utspelade sig idag på dagen runt lunch, pott hit, pott dit, och vips upp runt 5k. Toppade av det med att vinna en additional 2k någon timma senare :-P.

 

Noterbart mot en reg, NickLesson, som jag lirat en del med, spelade en hand ganska knasigt enligt mig:

 

BossMedia Game #1411435566: Table Eva 13 - kr5.00/kr10.00 - No Limit Hold'em - 14:28:43 - 2010/10/28

Seat 1: Krispy (kr1494.00)

Seat 4: Nikopolidi (kr2961.26)

Seat 2: NickLeeson (kr3585.37)

Seat 3: Trillske (kr2122.95)

Seat 5: Emil-mrcoo (kr475.00)

Krispy posts the small blind of kr5.00

NickLeeson posts the big blind of kr10.00

Emil-mrcoo is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Nikopolidi [As Ah]

Trillske folds

Nikopolidi raises kr35.00

Emil-mrcoo folds

Krispy calls kr35.00

NickLeeson raises kr160.00

Nikopolidi calls kr160.00

Krispy folds

*** FLOP *** [8h Jd Tc]

NickLeeson checks

Nikopolidi bets kr266.25

NickLeeson calls kr266.25

*** TURN *** [8h Jd Tc] [6s]

NickLeeson checks

Nikopolidi bets kr500.00

NickLeeson calls kr500.00

*** RIVER *** [8h Jd Tc 6s] [7d]

NickLeeson goes all-in with kr2659.12

Nikopolidi goes all-in with kr2035.01

*** SUMMARY ***

Total pot kr5942.52 | Rake kr15.00

Board: [8h Jd Tc 6s 7d]

Krispy won (kr0.00), mucks

NickLeeson won (kr0.00), showed [Ks Kd]

Trillske won (kr0.00), mucks

Nikopolidi won (kr5942.52), showed [As Ah]

Emil-mrcoo won (kr0.00), mucks

 

Tycker hans range blir väldigt polariserad på river. Många skulle nog säga att min syn på river är lite av en herocall, vilket jag inte riktigt håller med om.

Nick däremot förvandlar ju sin hand till en bluff i princip, gillar inte hans spel alls där, vad får han syn av som är sämre?

 

 

Och btw, trilske lirar han 24/7 eller? skriver sin standard kommentar varje gång han förlorar en pott mot mig: "ty" :shock:

Är detta en grudge eller liknande? kan va, för jag har bland annat 6 bettat och fick blixtfolden igår och lite annat gött hahahha;-).

 

Får hoppas trenden håller i sig nu i natt. GG NH HF osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och hå, kall som få! försökte mig på lite grind innan och va kall som fan. Floppade nog inte ett par på 2 timmar. Dock vänder på office ikväll känner ja.

 

Niko, gött att höra hur livet leker. Kollade handen med, sjukt lina han tar med KK där. Vi diskuterar de mer sen tycker ja.

 

Angående trilske hörde ja att han är Isi. Kan de va så? Mycker som stämmer i alla fall; lirar 24/7, edge mot alla osv..8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fitta helvete jävla skit, aldrig mer black Jack. Ja har aldri varit så running bad i hela mitt liv! Får inte spela en hand på 2 timmar, dealern får bj varje gång... Siiick?!!!

 

Käka kebab nyss vilket känna nötigt. Ska även dra en sil heroin nu för att somna förr?!

 

Guuuuuuuuuuuuuden, va är du!!!!!!!!

 

Räven, berätta mer om pottodds! Ja dödsrike inte va sy menar !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...