Gå till innehåll

Intresse för bridge i Sthlm?


Recommended Posts

Jag och Lina O funderar på att återuppta vårt bridgespelande efter nyår. Själv var jag strax under elit när det begav sig, men jag lär vara mycket ringrostig nu.

 

Vi letar efter två/fyra pers som vill bilda ett lag på St Erik. Jag antar att vi börjar i lägsta division, men målsättningen är att snabbt klättra, så det kanske inte passar om du är ren nybörjare.

 

Intresse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd man inte bor i fjollträsk.. Vi möttes några ggr i Junior-OBS. Ska ni spela zonvarierat passystem igen eller är du för gammal för det nu? :=
Jag är inte för gammal för det, men Lina är för ung för sådant. Undrar vem du är?

 

Ska se om jag kan tvinga henne spela lite ovanliga ennivån +14 rondkrav med 4+ hö och 5+ lå med lite transferhyss och tvånivån 11-13 5555, i all sin enkelhet är det ett svårt system att försvara sig mot. Det brukar skapa svingar efter att man öppnat med 2x om man är samspelta med dubblingarna. Bara vingarna är medvetna om att det ibland kan stänka blod...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...