Gå till innehåll

Betsson vad händer?


JohahH

Recommended Posts

3 av 5 gånger denna vecka när jag ska logga in på Betsson fungerar det inte. Fel meddelande i Måndags och sen både idag och igår så har det bara varit omöjligt att komma in på hemsidan. Inga fel meddelande eller nått utan hemsidan fungerar helt enkelt inte. Så frågar mig hur kan ett så stort bolag som Betsson ha en helt icke fungerande hemsida? Ska ta ut alla pengar i ren protest mot deras icke fungerande sida...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är rätt meddelande och vad är fel meddelande? :roll:

 

Nä, men allvarligt talat så har jag inte märkt något problem med deras websida i veckan. Lokalt problem?

 

/#LOUDmouth#

 

Så det fungerar att komma in på http://www.betsson.com för dig nu?

 

Har inte problem med någon annan websida och provat både firefox och explorer, så borde rimligen inte vara något lokalt problem som drabbat just mig. Nu får jag iof fel meddelande igen

 

Anslutningen avbröts

 

Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan.

 

Edit: Nu började det helt plötsligen fungera igen. Dock sjukt irriterande med en stor betting site som lägger av till och från, så får bli att ta ut alla pengar ändå...

 

Edit 2: Men går fortfarande inte logga in på skit sidan. Tiltande detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det fungerar att komma in på http://www.betsson.com för dig nu?

 

Har inte problem med någon annan websida och provat både firefox och explorer, så borde rimligen inte vara något lokalt problem som drabbat just mig. Nu får jag iof fel meddelande igen

 

Anslutningen avbröts

 

Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan.

 

Edit: Nu började det helt plötsligen fungera igen. Dock sjukt irriterande med en stor betting site som lägger av till och från, så får bli att ta ut alla pengar ändå...

 

Edit 2: Men går fortfarande inte logga in på skit sidan. Tiltande detta...

 

Kommer helt enkelt inte in på websidan, den står och laddar länge innan .......... "Sidan kan inte visas". Eller rättare sagt nu kommer jag in. Va fan nu kommer jag inte in.

 

Nä, ok det var nog inget lokalt problem.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar på ett annat Ongameskin och har nu under kvällen haft stora problem med att hela klienten fryser "svarar inte" varpå man måste starta om och sen händer det igen. Inte så kul när man lirar SnGs :cry:

 

Edt pratade om klient och inte hemsida. Testade mitt skins hemsida och det är inga problem där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller varför inte bara bojkotta dom för deras valutakonvertering?

 

Helt bedrövligt. Tycker det är märkligt att fler inte verkar reagera på det.

 

1000 Sek från baskonto till Pokern blir 150,14 USD. Sekunden efter för tillbakaföring är värdet 993,94. Har testat flera gånger vid olika tidpunkter så har inget med plötslig valutakursändring att göra.

 

Har konto hos 20 bolag och aldrig varit sådan skillnad. USELT Betsson.

 

mvh

 

EGP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut pengarna, men måste tillägga en sak.

 

Uttagsproceduren va det överlägset bästa jag någonsin sett och då har jag använt väldigt många sidor. Körde direkt till mitt bankkonto genom att bara fylla i clearing och konto nummer, sen hade jag pengarna på 5min på kontot till växlings kurs 9.28:shock: Det är ju bättre än marknadskurs tom :-)

 

Bara pga denna fina uttagsprocedur kanske jag kan tänka mig spela där igen faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut pengarna, men måste tillägga en sak.

 

Uttags proceduren va det överlägset bästa jag någonsin sett och då har jag använt väldigt många sidor. Körde direkt till mitt bankkonto genom att bara fylla i clearing och konto nummer, sen hade jag pengarna på 5min på kontot till växlings kurs 9.28:shock: Det är ju bättre än marknadskurs tom :-)

 

Bara pga denna fina uttagsprocedur kanske jag kan tänka mig spela där igen faktiskt!

 

Mitt senaste uttag därifrån tog två månader...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...