Gå till innehåll

Spel - Ej målskytt


Recommended Posts

Slängde in en massa skumma spel på Champions league igår, tänkte fråga alla tips nördar här vad som gäller vid detta fall.

 

La in ett tips på vilka som inte skulle göra mål i matcherna. Tog bl a Pedro i barca till 1,75 då jag visste att han inte skulle starta matchen och Hernandez i Man U till 1,6.

 

När matcherna var slut och ingen gjort mål stod det att man fått oddset 1,0 för att spelarna "inte startat".

Vet att båda deltog iaf då jag såg barca och Pedro hoppa in i typ 70 och Hernandes såg jag hade nån målchans i sammandrag.

 

Så till frågan. Någon som vet hur många minuter en spelare måste vara på plan för att sådana spel ska gälla? 30 min? Halvlek? Detta gäller på Unibet och jag har kollat runt lite utan att hitta någon sådan info.

 

Jag misstänkte redan innan att spelen skulle ogiltigförklaras pga att dom inte startade men tippa för kul, men vore ju bra att veta va som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som skrivet ovan är det olika från site till site. Blev dock lite intresserad så jag kollade upp vad som gäller för unibet. Svaret på din fråga ligger under "Regler och vilkor">"Special rules"

 

6.9.4

Anytime Goalscorer bet; your stake will be refunded, if you select a player who does not take part from the start of the match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som skrivet ovan är det olika från site till site. Blev dock lite intresserad så jag kollade upp vad som gäller för unibet. Svaret på din fråga ligger under "Regler och vilkor">"Special rules"

 

6.9.4

Anytime Goalscorer bet; your stake will be refunded, if you select a player who does not take part from the start of the match.

 

 

 

Tack, jag måste letat jävligt dåligt då =)

Men då skulle spelaren kunna starta matchen och bli skadad efter 1 minut och spelet gäller.

Aja nu har jag fått ett svar iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...