Gå till innehåll

Någon som har spelat mot Magdalena in de Betou?


Vasabo

Recommended Posts

Kollade just In Magdalena In De Betous sharkstats på Ongame och de var ju kassa

 

Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total

Magda Betou 235 $0 $7 -8% -$118

 

Men det som förvånar mig mest att Sveriges enda kvinnliga pokerproffs (enligt henne själv) spelar average i 5-10 dollars turneringar.

 

Är det någon annan som vet något om hennes förmågor, är hon bättre live? Är dessa stats missvisande? Kan människan spela? Jag vet att layouten på statsen är bedrövlig men jag är en idiot på datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade just In Magdalena In De Betous sharkstats på Ongame och de var ju kassa

 

Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total

Magda Betou 235 $0 $7 -8% -$118

 

Men det som förvånar mig mest att Sveriges enda kvinnliga pokerproffs (enligt henne själv) spelar average i 5-10 dollars turneringar.

 

Är det någon annan som vet något om hennes förmågor, är hon bättre live? Är dessa stats missvisande? Kan människan spela? Jag vet att layouten på statsen är bedrövlig men jag är en idiot på datorer.

 

Eh, vad hade du väntat dig? Hon har troligtvis lyckats memorera handrankingen, men thats it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja. Hon har ju lyckats i en del mindre liveturneringar och vann väl tex WSOP paket häromåret på PAF live mot ganska bra motstånd.

Pluss att hon väl cashade i POkermiljonen två år i rad eller hur det nu var. Hon kan ju inte vara helt okunnig, så det förvånade mig helt uppriktig att hon hållet till på dessa nivåer, därför ställde jag frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja. Hon har ju lyckats i en del mindre liveturneringar och vann väl tex WSOP paket häromåret på PAF live mot ganska bra motstånd.

Pluss att hon väl cashade i POkermiljonen två år i rad eller hur det nu var. Hon kan ju inte vara helt okunnig, så det förvånade mig helt uppriktig att hon hållet till på dessa nivåer, därför ställde jag frågan.

 

.

.

.

 

asså... du inser att en apa kan klonka en turnering va?

 

Vilket tydligen hände "häromåret på PAF".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett allt annat så är hon Sveriges enda kvinnliga pokerproffs. Det tror jag inte att så många i den här tråden kan skryta om.

 

Det där tror jag faktiskt inte på, om man med proffs menar att man lever på sitt spelande lär det säkert finnas fler. Dessutom har jag svårt att tro att Magda faktiskt lever på pokern, tror snarare det är skådespeleriet hon lever på även om enda sysselsättningen för närvarande kanske kan vara poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...