Gå till innehåll

NL100 med lr utan RB?


bigdwarf

Recommended Posts

Lirar för närvarande på en site utan RB där värdet är bra, lirade innan på BOSS där jag hade en sweet deal och betalade 1/3 av raken jag gör idag(inkl RB-dealen jag har). Vad tror ni väger upp i denna situationen, värdet lr rakebacken?

 

tex denna månad har jag rakat 1350€ på 20K händer....man måste ju plussa helt ok för att gå even mao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar för närvarande på en site utan RB där värdet är bra, lirade innan på BOSS där jag hade en sweet deal och betalade 1/3 av raken jag gör idag(inkl RB-dealen jag har). Vad tror ni väger upp i denna situationen, värdet lr rakebacken?

 

tex denna månad har jag rakat 1350€ på 20K händer....man måste ju plussa helt ok för att gå even mao.

 

Du förlorar rakemässigt: 1350*0,67=904bb = 9 inköp på NL100. Jag tycker du borde räkna vidare i hur många BB/100 detta motsvarar och jämföra med din normala edge på nivån.

 

Att knappt ha någon RB på NL100 låter inte som en hållbar lösning i längden och det går i princip att hitta bättre deals på nästan alla sidor än vad du beskriver ovan. Är det så att att du spelar i € kommer du att betala brutala mängder till siten du spelar på.

 

Jag erbjuder inga deals bara för att göra det klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Typiskt kommunist-Staahla. Är det bättre att potten återfördelas jämnt mellan alla spelare så fort potten är över?

 

OnT så är det väl värt det om du plussar tillräckligt mycket för att kompensera för den missade rakebacken, och det är ju svårt för någon annan än dig att veta. Med tanke på att man rejkar typ 10-15bb/100 på low stakes så tror jag du bara sprungit bra på ena sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...