Gå till innehåll

PokerStars $500 added turnering!


Partneransvarig

Recommended Posts

PokerStars kör på torsdag en så kallad Freebuy vilket menas att det är en Freeroll men med rebuys på $1.

 

Turnerings info:

Namn: Poker.se exklusiv turnering Freeroll+R / ID: 318539667

Inköp: Freeroll + återköp

Datum: 14 Oktober

Tid: 20:00

Adderade priser: 500 Turnerings dollar

Lösenordsrebus: förstabokstavenärbandraärltredjeärofjärdeärmfemteärssjätteärtsjundeäreochsistaärr

(skrives i små bokstäver)

Sen anmälan tillgänglig - 30 minuter

 

Återköpsregler: Obegränsade återköp (1500 marker för $1 i 60 min), ett tillägg (2000 marker för $1) efter återköpsperiodens slut.

 

För er som inte har ett Pokerstars konto kan skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu battlar Juggler (ca 6K) och devalanteriel (ca 20K) varandra på samma bord. Själv åkte jag ut efter en timma (rebuys är fegt!). I framtiden borde vår egen ValterEgo liveblogga från PSE-turneringarna! ;-)

 

Nu fokuserar jag i stället på vinet; där går jag alltid all-in, och har inte förlorat än.

 

J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu battlar Juggler (ca 6K) och devalanteriel (ca 20K) varandra på samma bord. Själv åkte jag ut efter en timma (rebuys är fegt!). I framtiden borde vår egen ValterEgo liveblogga från PSE-turneringarna! ;-)

 

Nu fokuserar jag i stället på vinet; där går jag alltid all-in, och har inte förlorat än.

 

J

 

 

Battle of the Mods ackompanjeras med framgång av en flaska Don Simon, till det nätta priset av 1.5 euro. Kostar det så smakar det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...