Gå till innehåll

Vad är det för fel på mänskligheten?


Papa Kubo

Recommended Posts

Jadu det är ett av många stora mysterium som präglar vårt samhälle idag.

 

Försök till exempel att förklara masspsykosen "allsång på skansen", eller varför inte hur det kommer sig att de måste visa ett travinslag på tv-sporten där hästarna springer runt ett varv istället för att bara visa resultatet.

 

Förklara gärna för mig också varför Alice Timander är "känd", eller hur det kommer sig att en stor del av befolkningen faktiskt sponsrar Linda Rosing-nyheter genom att klicka på länkarna på aftonbladet som handlar om hennes senste frisyr/läppförstoring/senaste bråk med killen osv.

 

Världen är bra konstig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min norska sambo kom till mig med en liten rolig historia. För ett par månader sedan så var det en norsk radiokanal, förmodligen NRK, som i ett humorprogram uppmärksammade att denna lilla krokodilsång låg etta på tyska låtlistan... NRK gjorde sig väldigt roliga över detta och spelade låten ett par gånger... Ca två månader senare låg låtjäkeln etta även i norge :lol: Och nu har vi den alltså även i Sverige... Och i min bil.... Kommer fan på mig själv ibland med att knalla ner för korridoren och humma Schnee-schnaa-SCHNAPPY... Då går jag oftast in på kontoret och drämmer huvudet i dokumentskåpet...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...