Gå till innehåll

Tips för ett blivande pokerproffs?


Kalle Kosing

Recommended Posts

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag råder dig att läsa igenom tråden igen så kommer nog även du inse att allt endast är ett skämt.
Jag har läst precis vartenda inlägg av hela tråden.

 

Du vänder btw mina meningar på ett sätt som dom inte var menade, och det förstår du precis lika väl som jag.

 

Ades_va: Haha, ja alltså, om det är ett sånt fall så kanske man får skylla sig själv lite grann, men man vet aldrig vad det var för omständigheter som ligger bakom en aningen sämre svenska. (familjeproblem, flytta 5 gånger per år, ja vadsomhelst) Men I get your point ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart han inte stavar så bra. Han är ju nervös efter att få vara medlem i samma pokerforum som mig. Jag skulle också vara nervös ifall jag var med i samma pokerforum som mig själv, mest pga att jag skulle tro jag var skitzofren.

 

HAHAHA!!! Denna tråd är bara för skön... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej då jag skiter i det här, ingen som bryr sej i alla fall. skriver en dagbok istället

 

Det ska bli spännande att läsa din dagbok och följa din väg till proffslivet.

 

daggbok

 

Se vad PF kan ställa till med. I ett tidigare inlägg så skrev han daggbok, i det senaste dagbok. Han lär sig fort! Jag tror killen har potential! Go Kalle!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lars heter jag inte

Åsa heter jag inte heller

Sören heter jag absolut inte

 

Detta var ju det roligaste hittills i denna tråd :D

 

För alla som tror att det här ens kan förknippas med ordet seriöst, titta bara på namnet. Kalle Kosing. Skulle jag göra något oseriöst, visst fan väljer jag namnet Kalle, så givet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej igen nu har jag läst pokerhandboken. framo tillbaka. har spelat lite mot farsan han hade inte en chans. floppa nätterna hela tiden!!!

och ni som spyr gala över mig kan jag säja att jag inte bryr mig. ni är onda människor bara som är avundsjuka för att jag har lite ambitioner här i livet. kalle kosing är en häst som jag gillar. därför har jag det aliaset. man vil ju inte skylta med sitt eget namn för skattimyndigheten kan ju luska ut vem man är. vill ju inte betala skatt o sån skit i onödan!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej igen nu har jag läst pokerhandboken. framo tillbaka. har spelat lite mot farsan han hade inte en chans. floppa nätterna hela tiden!!!

Låter bra, du verkar ha utvecklats något i hästväg. Tycker du är redo att gå upp en nivå nu och spela mot morsan då detta kan ge mer pengar (ett tips är att kolla vem av dem som tjänar bäst på sitt jobb.

 

man vil ju inte skylta med sitt eget namn för skattimyndigheten kan ju luska ut vem man är. vill ju inte betala skatt o sån skit i onödan!!!!

Du är nog smartare än vad många tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej igen nu har jag läst pokerhandboken. framo tillbaka. har spelat lite mot farsan han hade inte en chans.

Härligt. Ditt första steg mot proffslivet är taget!

 

floppa nätterna hela tiden!!!

Om du menar "nötterna" så tror jag inte du gjorde det.

 

man vil ju inte skylta med sitt eget namn för skattimyndigheten kan ju luska ut vem man är. vill ju inte betala skatt o sån skit i onödan!!!!

Tror inte skattemyndigheterna bryr sig nämnvärt om du spelar av din farsa några tior på lördagkvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej nu ska jag fan skriva en dagbok. hoppas ni läser den och hjälper till lite. förstå nu sommarn, bara lattja ett par timmar om dan o ligga i gräset o lira poker som värsta slajdarn. vilket liv!!! polarna komer att bli så avundsjuka, komer att få bjuda på kebabrulle o bira varenda dag!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är klart vinner jag massa pengar så kan jag gärna bjussa på litte mat. polarna är vicktiga för mig. bara dom inte blir inställsamma när jag cashar ut hela tiden.

kollade lite på inter poker en kille vann 100 dollar på en pott!!!!!! synd att man inte var med i den. nej jag ska nog spela lite lägre insatser, i alla falli början. sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är klart vinner jag massa pengar så kan jag gärna bjussa på litte mat. polarna är vicktiga för mig. bara dom inte blir inställsamma när jag cashar ut hela tiden.

kollade lite på inter poker en kille vann 100 dollar på en pott!!!!!! synd att man inte var med i den. nej jag ska nog spela lite lägre insatser, i alla falli början. sen

 

Jag tror inte du ska hänga upp dig för mycket på att folk mockar dig för din stavning och dyl, det är bara det att inläggen dina känns väldigt naiva emellanåt. Jag vet inte vad du förväntar dig men starta en dagbok så får vi se. Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...