Gå till innehåll

Nytt tangentbord


cOP

Recommended Posts

Mitt gamla tangentbord pajade nyss. Vetifan vad som hänt men plötsligt var V-knappen lös och i ivern att sätta tillbaka den bröt jag av ett av de som plåtstift som ska hålla fast tangenten. Satan...

 

Har haft detta, ett logitech di novo, i typ två år och är på det stora hela väldigt nöjd.

 

Dock intresserad av input från andra när jag nu ändå måste köpa nytt. Finns det något roligare/snyggare/bättre? Spelar inga klassiska dataspel. Sneglat lite på logitech illuminated, kommentarer?

 

Inte intresserad av super-baller förslag på maximus lr vad det heter. 2000:- är absoluta smärtgränsen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar apple utan numpad nu men det känns lite besvärligt. Framförallt att det inte verkar finnas någon enkel lösning på hur man får fn-tangenten att fungera vilket gör att man saknar en del ganska betydelsefulla knappar som delete :P

 

Kanske blir att testa illuminated med då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar apple utan numpad nu men det känns lite besvärligt. Framförallt att det inte verkar finnas någon enkel lösning på hur man får fn-tangenten att fungera vilket gör att man saknar en del ganska betydelsefulla knappar som delete :P

 

Kanske blir att testa illuminated med då...

 

sladdtangentbordet har deleteknapp iaf... men jo, gillar inte heller apples trådlösa, känns lite väl slimmat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på tal om det, har haft en skabbig usbnumpad väldigt länge nu, kanske dags att byta upp sig. vilken är bästa numpaden?

Haha jag har en helt vanlig logitech trådlös. Inte nått speciellt men den fyller sin funktion och fungerar utmärkt.

 

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=196770

 

Ser dock att microsoft verkar ha gjort en ny som ser lite mer "up to date" ut :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...