Gå till innehåll

400 $ Freeroll (medlemsturnering) - Everest Poker


EverestPoker

Recommended Posts

Hej alla,

 

Nu är det snart dags för en freeroll och en inköpsturnering på Everest Poker. Den 22 (400 $ freeroll) och den 26 (1150 $, 20$+2$ inköp) september anordnar Everest Poker turneringar för alla medlemmar här på forumet. Mer information om inköpsturneringen med 1150 $ addat kommer snart upp i en egen tråd, så håll utkik. :-)

 

Nedan finner ni detaljer till den första turneringen, en 400 $ freeroll.

 

Pokerforum Freeroll

Turnerings ID: 42314556

Datum och tid: 2010-09-22, 19:00 GMT

Synlighet i klienten: 7 dygn innan turneringsstart

Inköp och regler: Freeroll, TX-NoLimit Freeroll

Min/Max spelare: 15/2000

Startstack: 2000 marker

Blind Interval: 10 minuter

Borttagning av frånvarande spelare: Freeroll = Ja

Lösenord: Innehållerhjärterklöverruterspaderochärväldigtanvändbarnärmanspelarpoker.

Övrig restriktion: Endast Pokerforum.nu/Poker.se medlemmar från Norden är behöriga att delta.

Addat värde: $400 (300 $ i kontanter + 100 $ i turneringspolletter). Vinner turneringspolletter gör man om man placerar sig på placering 1 (pollettvärde 33 $), placering 2-5 (pollettvärde 10 $), placering 6-12 (pollettvärde 2 $), och spelaren som placerar sig allra sig vinner också ett tröstpris in en turneringspollett värd 10 $.

 

Nya spelare: KLICKA HÄR och följ anvisningarna. Ta del av Pokerforum.nu/Poker.ses unika 1000 $ välkomst bonus efter din första insättning. Minsta godkända insättning är så lågt som 5 $. :-D

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för dem som har reggat via PF.nu/Poker.se?

 

Du kunde int svara på min fråga?

 

Det står medlemsturnering i rubriken.

Det står "för alla medlemmar här på forumet" i den inledande texten.

Det står "Endast Pokerforum.nu/Poker.se medlemmar från Norden är behöriga att delta" under "Övrig restriktion".

 

Jag förstår din förvirring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står medlemsturnering i rubriken.

Det står "för alla medlemmar här på forumet" i den inledande texten.

Det står "Endast Pokerforum.nu/Poker.se medlemmar från Norden är behöriga att delta" under "Övrig restriktion".

 

Jag förstår din förvirring.

 

Bra för att jag har int ännu heller fått svar på min fråga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den sista hästen verkar ha lämnat stallet. Du verkar inte ha alla indianer i tältet. Klockan går inte riktigt runt...

 

Det är nog du som inte riktigt fattar. Man kan ju vara medlem hos poker.se/pokerforum.nu utan att ha öppnat Everest-konto via dessa sidor. Men visst, det är ju bara att försöka regga sig så vet man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Imorgon kl 19.00 GMT (21.00 svensk tid) drar alltså denna frirulle med 400 $ i addat värde igång. Ta chansen att vinn fina priser i denna gratis turnering, och missa inte heller vår 1150 $ turnering med 20$+2$ i inköp som spelas på söndag den 26 september: Läs mer HÄR om 1150 $ turneringen!

 

Detaljer (se ytterligare i första inlägget):

400 $ Pokerforum Freeroll

Turnerings ID: 42314556

Datum och tid: 2010-09-22, 19:00 GMT

Inköp och regler: 0 $, TX-NoLimit Freeroll

Adderat värde: $300 i cash + $100 i turneringspoletter

Lösenordsrebus: Innehållerhjärterklöverruterspaderochärväldigtanvä ndbarnärmanspelarpoker.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckas inte hitta frirullen i lobbyn, trots att jag letat både genom tidpunkten för turneringsstart, samt sorterat turneringarna via ID.. Är det något problem med turneringen eller är den bara tillfälligt osynlig?

 

Hej Laze,

 

Du finner turneringen under schemalagda turneringar och sedan under privata.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...