Gå till innehåll

FullTilt $500 added Rush poker turnering torsdag 16 september kl 20:00 CET


Partneransvarig

Recommended Posts

Nu donkade jag förvisso ut mig på plats 18 som chiptvåa mot chipettan, men vafan... rushturre är väl det dummaste som finns inom pokern?

 

Rush cahsgame = bra, turre = blä.

 

Tycker turrarna är hysteriskt roliga. 18,5k gtd ($2 rebuy) är en turre jag försöker spela varje dag. Dessutom är 135-manna sng rätt softa och enkla att göra en fin förtjänst i (Nu har jag iofs bara ~200 spelade så vi ska väl inte börja snacka underlag riktigt än)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var rebusen för de som inte listade ut den? - Jag spelade inte denna men kollade rebusen nu och jag förstår faktiskt inte heller hehe :)

 

 

 

Men nötter :-D Hur svårt ska det vara.

 

Lösenords rebus: rushxxxxse xxxx=nollniosexton... rush0916se

Hoppas det inte gör nåt att man skrev ut det nu efter annars får väl nån mod redigera.

 

Finalbord nu.. fruktansvärt trött i ögonen.. rush är första och sista gången för mig hur det än går.. inget för mig..

 

gg alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu donkade jag förvisso ut mig på plats 18 som chiptvåa mot chipettan, men vafan... rushturre är väl det dummaste som finns inom pokern?

 

Rush cahsgame = bra, turre = blä.

Gillar Rushturneringar men däremot är det ju rent och skärt vansinne med 10 minuters blindsnivåer. Man borde ju spela dubbelt så många händer som i icke Rush turnering och en långsam Rush turneringar tappar ju själva syftet med det ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...