Gå till innehåll

Misstag lär man sig av,,,förhoppningsvis.


deppa

Recommended Posts

Jag tänkte att alla har väl tabbat sig riktigt bra och att den tabben satt sig som en etsning i pannbenet för att det (förhoppningsvis!) aldrig mer skall upprepas. Så jag tar och drar några ”pärlor” ur min arsenal.

 

 

Satt i en singelbords sng som chipleader då vi var 4 kvar.

 

Jag och förmodligen två till hade retat upp oss på en tysk (som då var 2a efter mig med nästan lika många chips framför sig) besserwisser som i chatten kommenterat allas våra idiotiska spel och med diverse andra okvädningsfraser fått mig att bli smått upprörd.

Då dyker tillfället upp!! 2st AA ser jag uppenbara sig framför mig. Jag spelar ut ordentligt då jag hittar 2 AA till på floppen. Tysken hänger med i mina svängar framtill rivern där han kastar in sina kvarvarande chips. Mr evil i mig tänker att ,,Hahaha ,,nu skall jag jävlas tillbaka och dra ut riktigt på tiden innan jag snyggt vidarebefordrar honom låååååångt ut ifrån vårt bord.

 

Trycker på tidsknappen för mer ”betänketid” jag jublar för mig själv och nu skall,,, fanskapet svettas emedan jag passar på att hämta lite kaffe för att bli än mer alert inför avslutningsfasen. När jag sätter mig framför datorn igen ser jag till min fasa att jag har bara ett fåtal marker kvar!!! ???:shock:

Jag glömde att jag vid ett tidigare tillfälle använt betänketiden så tidsbanken var nästan slut!!! Så jag såg nu fånigt på datorskärmen att jag hade foldat mitt A fyrtal och att jag nu står står över. Med en självklar Obertilt kastade jag in mina kvarvarande chips i nästa hand där jag blev av med resten av smulorna ,,,,till den samme. I chatten stod det också - U sucks!

 

Lärdom – Allt kan hända, skit i allt det andra, tryck ut sedan njut!:ola:

Svettig turre kämpat i 4 timmar och ganska nära Itm.

 

lugna puckar men bara ett litet problem, har varit uppe ett par nätter i rad och jobbat ganska hårt på dagarna. Vaknar upp då jag hör mig själv snarka med huvudet hårt ingjuten mot datorbordskanten och självklart lika utsugen ur den skitturren.

 

Lärdom – Mycket vill ha mer och den som gapar efter mer får allt,,,,sova skit.:evil:

 

Någon annan?:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tur är finns det uppmärksamma språkpoliser här i detta forum,

vilket indikerar på att deras vaksamhet så även noggrannhet, företrädesvis i detta fall oddsräknekunskapen,

varvid sannolikheten och det nämnda indiciumet påvisar att de är även svårslagna vid pokerbordet.

 

När dessa individers kunskapslev genereras till oss på ett vederbörligt om än ofta på ett rätt sarkastiskt vis, lär vi kunskapstörstande forister som angripits av alexi kunna se framtiden an med tillförsikt även med en viss förvissning om framtida avanser vid det nämnda pokerbordet.

 

Tack.:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tur är finns det uppmärksamma språkpoliser här i detta forum,

vilket indikerar på att deras vaksamhet så även noggrannhet, företrädesvis i detta fall oddsräknekunskapen,

varvid sannolikheten och det nämnda indiciumet påvisar att de är även svårslagna vid pokerbordet.

 

När dessa individers kunskapslev genereras till oss på ett vederbörligt om än ofta på ett rätt sarkastiskt vis, lär vi kunskapstörstande forister som angripits av alexi kunna se framtiden an med tillförsikt även med en viss förvissning om framtida avanser vid det nämnda pokerbordet.

 

Tack.:roll:

 

Uuuuuh, förstod typ 40% av ditt inlägg:-( Jag riktigt kände hur mitt IQ sjönk ord för ord..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uuuuuh, förstod typ 40% av ditt inlägg:-( Jag riktigt kände hur mitt IQ sjönk ord för ord..

 

Att erkänna sina brister är en god egenskap som vi inte skall underskatta.:-D

 

Missförstå mig inte nu och tro att jag förringar ditt intellekt. Det är värre att förneka sina brister och/eller leva ett liv som navelskådare. Men och andra sidan,,,lever man i den övertygelsen så är man ju i regel i sin värld milsvida överlägsen andra! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att erkänna sina brister är en god egenskap som vi inte skall underskatta.:-D

 

Missförstå mig inte nu och tro att jag förringar ditt intellekt. Det är värre att förneka sina brister och/eller leva ett liv som navelskådare. Men och andra sidan,,,lever man i den övertygelsen så är man ju i regel i sin värld milsvida överlägsen andra! ;-)

 

Äh, jag kan stå på händerna i ungefär 1 minut, så jag är nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tur är finns det uppmärksamma språkpoliser här i detta forum,

vilket indikerar på att deras vaksamhet så även noggrannhet, företrädesvis i detta fall oddsräknekunskapen,

varvid sannolikheten och det nämnda indiciumet påvisar att de är även svårslagna vid pokerbordet.

 

När dessa individers kunskapslev genereras till oss på ett vederbörligt om än ofta på ett rätt sarkastiskt vis, lär vi kunskapstörstande forister som angripits av alexi kunna se framtiden an med tillförsikt även med en viss förvissning om framtida avanser vid det nämnda pokerbordet.

 

Tack.:roll:

 

 

Kan ju vara bra att åtminstone skriva korrekt om man ska ordbajsa och försöka glänsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska löjligt att en del alltid måste börja småtjafsa om en massa strunt som nån grinig fjortis. Men det kanske är det dom är? Verkar saknas lite empati och respekt osv :roll:

 

OP ville att tråden skulle handla om "misstag man fått sig en läxa av", men det skiter ni fullständigt i. Och ni kan inte bara låta bli att svara, utan måste börja anmärka och fjanta om en massa skitsaker.

Ännu en spik i kistan för detta forum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se på f*n. Jag lyckades också. Hade bettat fram till rivern och fått syn av en kille. Har nötkåken. Sitter och försöker ratta in exakt vad han har kvar i sin stack (för att försöka tilta honom), måste titta på ett annat bord också och tiden går ut... Han hade nötstegen :-( .

 

Tog i o f s det mesta av hans stack men var mest sur över att jag inte tog allt. Tänkte genast på denna tråd... :lol:

 

Inget finlir, bara in med skiten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...