Gå till innehåll

Grind/livepoker/kontor i Lund


a_player

Recommended Posts

Jag har precis flyttat till Lund och undrar om det finns några grinders på PF från Lund? Är typ hemlös för tillfället men bor hos 2 kompisar som också lirar poker. Har länge vart sugen på att starta/va med på ett kontor men med bostadssituationen i Lund kanske det blir svårt. Även om inte det går att lösa skulle det va kul med lite fler grindpolare. Vore även kul att lira livepoker nån gång.

Hmm kan ju berätta lite om mig själv också. Har spelat i typ 3-4 år samtidigt som jag tagit en kandidatexamen i ekonomi i Karlstad. Tanken är att jag ska försöka plugga finans på masternivå här i Lund. Lirar mest shorthanded och HU 1/2 - 2/4 PLO på nätet. Ses!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tänka mig vara med på ett kontor. Jag spelar 1/2 och uppåt. Har spelat ungefär 3 år. Gör ganska lite förutom att spela och träna så ett kontor och lite umgänge hade nog bara varit gött.

Jag tror inte det är så svårt att få tag på ett kontor en bit utanför centrum typ kring Ideon. Kan dock ha fel:-) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...