Gå till innehåll

Midnight Sun 2005 Helsingfors 9 juni!


RaMz

Recommended Posts

http://www.pokerpages.com/tournament/result11812.htm

 

Vi var i Helsingfors och slaskade lite. Vi var båda halvstejkade och Morbo spelade riktigt bra poker och kom 2a. Han hade en 10-1 ledning i HU'n men lyckades träffa näst bäst hand hela tiden så det gick åt pipan till slut. Lite tiltad att inte kunna knyta till säcken och ta bucklan men ändå hyfsat nöjd med placeringen. Riktigt bra turnering med bra struktur och 15k i marker. Några sköna finnar var där också, typ Hellraiser, Juha Helppi, Isokala.

 

Hur som helst hade vi riktigt kul med dom andra svenskarna som var där. Och jag tror att Morbo kommer vara en av få 18-åringar om inte den enda med 2 noteringar i Hendon Mob Databasen :P

 

http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=43981

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iskalla kort. Betalade av en 2 outare som jag kanske kunde släppt, förlorade en stor pott med KK mot färgdrag och hålstege och till slut åkte jag mitt i fältet med AJ mot AQ som shortstack.

 

Så torska jag en 3K-pott i Omaha med topset mot mellanset och wrap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi från Eurobet gratulerar vår Morbo, du e KUNG! Vi ser fram emot flera topplaceringar från dig... :D

 

Fish-Ramzi, vad ska man säga - fortsätt med "stejkning" & trisslotter...lol, skoja...du e oxå duktig! :lol:

 

 

Psst. Vår Thuritz kom 8:a, chipdumpade till Morbo med JJ mot AA.

 

/Daniel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...