Gå till innehåll

--


oscar4122

Recommended Posts

Hej,

 

Vad din "kompis"/"ni" numera gör på andra sidor är tyvärr inte något vi kan reglera, vi kan endast se till så att "han"/"ni" inte längre spelar på PokerStars.

 

Det stämmer, vi erbjuder generellt inte support via telefon.

 

Nu var det inte säkerhetsavdelningen eller PokerStars Support som gjorde samtalet ni refererar till här utan en kund-/marknadsundersökning.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det var inte jag - det var min kompis"

 

Precis som det alltid brukar låta när folk brutit mot olika användarregler på sajter med sina konton. Jag har hört så mycket skit och ömkliga lögner och halvsanningar genom åren som moderator.

 

Fatta att det inte är ett dugg jävla synd om dig. Även om det faktiskt skulle vara sant att du inte var inblandad i fusket eller tjänade nåt ekonomiskt på det så har DU och ingen annan än DU ansvar för ditt konto.

 

+1 på Olas kommentar också. Anmäl din "kompis" så kan vi kanske tänka oss att se på din situation med ett litet uns av förståelse iallafall. Håller du skithögen om ryggen så kan jag bara hoppas att du gular många gånger om i din fortsatta karriär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för detta är sanningen , jag vinner inget på att ljuga.

 

du förlorar inget på att ljuga heller.

 

(btw, om jag vill få en sån där ruta som det står vad jag tidigare svarar när jag gör inlägg, visst trycker jag på citera då?) Är ny på forumssidan..

 

exakt. och vill du citera från mer än ett inlägg trycker du på fnuttarna på alla utom den sista då du trycker på citera-knappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

upprörda känslor om fuskare?

 

i krig och poker är allt tillåtet imo, men då får man räkna med kalkulerade risker.

 

MVH jag har aldrig fuskat och kan inte se någon lyckas göra det mer stor profit utan att bli upptäckt.

 

jag kan tyvärr både se hur man kan göra det med stor profit och utan att bli upptäckt och även med stor profit trots att man blir upptäckt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...