Gå till innehåll

Okänd skickat pengar till mig på moneybookers, vad göra nu?


HughHefner

Recommended Posts

Hej.

 

Idag när jag loggade in på mb så såg jag att någon har skickat lite mindre än 1K euro till mig. Ingen aning om varför.

 

Frågan är vad gör jag nu? Har redan fört över pengarna till en pokersajt, men vad kommer mb göra åt saken? Det var en användare av deras tjänster som skickade pengarna till mig, och inte dom, antar att nån skrev fel på mail-adressen.

 

 

Mvh Oscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Idag när jag loggade in på mb så såg jag att någon har skickat lite mindre än 1K euro till mig. Ingen aning om varför.

 

Frågan är vad gör jag nu? Har redan fört över pengarna till en pokersajt, men vad kommer mb göra åt saken? Det var en användare av deras tjänster som skickade pengarna till mig, och inte dom, antar att nån skrev fel på mail-adressen.

 

 

Mvh Oscar

 

Awesome.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer verka som att du samarbetar med buset.

 

Ju, men frågan är ju ifall dom kan göra nåt åt det nu när jag flyttat på pengarna. Använder inte mb mycket, spelar bara på en sajt nu och kör med banköverföring där.

 

byt lösenord, kan vara någon hackare som använder ditt konto för att tvätta pengar.

 

Smart, ska göra det direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ju, men frågan är ju ifall dom kan göra nåt åt det
Lär ju märkas. :P

 

Byt lösen på mailen med, kan vara någon som kommit in den vägen.

 

spelar bara på en sajt
Är det på den som du förde över till så kanske du får byta nätverk snart. Jag tror att MB kommer kontakta dig via mail innan något händer, men kan inte garantera något.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...