Gå till innehåll

packa väskan, nu skiter vi fan i det här!!!?


turqow

Recommended Posts

Hej på er!

Tänkte skapa en liknande tråd som jag gjorde för ett par år sen, den gången resulterade det i att jag + 2 sköna snubbar drog en 3månaders till Las Vegas.

 

Inte kan jag väl vara ensam i min situation? Jag är då en 28årig snubbe från Växjö, jobbar som brandman men tjänar pengar genom att spela poker.

Jag har kommit fram till att jag inte tänker låta hösten/vintern sätta sina skabbiga klor i mig en gång till utan jag flyr istället innan min själ förvandlas till en skör och känslokall isfigur......

 

Vad är jag då ute efter? Vet inte riktigt, är öppen för de flesta förslag...Asien, Sydamerika, Nordamerika eller varför inte bara hyra en lägenhet i barcelona och följa Zlatans kamp om en plats i startelvan vid sidan om pokern?

 

Själv lirar jag 2/4- 5/10 nlhsh, är easygoing och gillar partaj m.m...

Kom igen nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer hänga med sambon i asien från 31e aug -> 19e Jan + eventuell förlängning om jag inte har tröttnat, inleder med 1½ månad på Bali iallafall.

 

Kanske inte allt för kul att hänga med ett par även om vi inte är särkilt toffliga men ja.. Skulle du/ni befinna er i närheten så bara hojta till så kan jag tänka mig lite grind & fylla.

 

Edit: Är 24 har en oerhörd passion för öl, och är kungen/drottningen på 2/4 Svs ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer hänga med sambon i asien från 31e aug -> 19e Jan + eventuell förlängning om jag inte har tröttnat, inleder med 1½ månad på Bali iallafall.

 

Kanske inte allt för kul att hänga med ett par även om vi inte är särkilt toffliga men ja.. Skulle du/ni befinna er i närheten så bara hojta till så kan jag tänka mig lite grind & fylla.

 

Edit: Är 24 har en oerhörd passion för diverse berusningsmedel, och är den f.d kungen/drottningen på 2/4 Svs ;)

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va sugen man blir.. lirar ju dock bara nl100 nu så kan typ bara åka till thailand :/

 

Thailand är dyrare än t.ex. Malasia, Laos, Vietnam & Bali och dessutom tråkigare :) Fördelen med Thailand är väll att internet är någorlunda mer stabilt och snabbare linor men för min del så blir ju grinden en sekundär grej då jag i första hand kommer va ute efter sol bad och berusningsmedel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thailand är dyrare än t.ex. Malasia, Laos, Vietnam & Bali och dessutom tråkigare :) Fördelen med Thailand är väll att internet är någorlunda mer stabilt och snabbare linor men för min del så blir ju microgrinden en sekundär grej då jag i första hand kommer va ute efter berusningsmedel.

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat lite på Bali faktiskt, vet inte om linan är lika ostabil som för 5 år sedan dock. Bra surf, bra uteliv....jag blir ju 3e hjulet dock =)

Tack för svaret anyhow

 

Varit på lyset hela dagen så missat lite inlägg men senast jag var där (2008) var det okej linor i kuta iallafall. Satt själv och grindade midstakes party nån kvällar utan att vara rädd för disconnects. Kostade väll lite extra för att hänga på 2mbit ställena sen gäller det väll att hitta de som e dyrast då det oftast är minst folk där, eller helt enkelt boka hela stället själva för grind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...