Gå till innehåll

HJÄLP, egenskap för poker/filmskärm


Lokenius

Recommended Posts

Hej hopp. Sitter och försöker sätta mig in i världen av pc-skärmar då jag tänkt utöka min "teknikpark" med 2 stycken cirkus 24" att koppla till min laptop. Tanken är väl något i stil med att det skall surfas på laptopens skärm, spelas poker på en av de externa samt gluttas film/spel (typ sportspel om det har någon inverkan?) på "extern nummer 2".

 

Frågan: Vad för sorts skärmar är det jag behöver egentligen? Vilka egenskaper ska dom ha osv. Kommer få koppla en med HDMI och den andra med vga eller om det hette något annat. Tacksam för svar //Ensam porrsurfare 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla upp så att du verkligen kan använda två externa skärmar samtidigt till din laptop om du inte har gjort det. Det är inte säkert att det går.

 

Kollade som tur var upp just detta och mitt Nvidiakort verkar inte stödja 2 externa. Aja får se det positiva i det hela att jag istället kan lägga lite extra dolls på EN skärm. Kan man sitta med en 27" eller blir det på tok för stort om man sitter vid tex ett skrivbord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...