Gå till innehåll

Saint_Bjorn


Memory

Recommended Posts

Har du inget konstruktivt att komma med behöver du inte svara.

 

btw. har du våta drömmar om att en dag bli moderator och få vara "en i gänget"?

 

Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig.

Och nej, har redan sagt flera gånger att jag inte är intresserad av moddandet. Tror inte jag har det tålamod som krävs när det gäller fjortisar.

Är däremot imponerad av de som faktiskt ställer upp på helt ersättningfri basis för att försöka hålla ordning på forumet. :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig.

Kanske inte fullt lika konstruktivt som att som 40-plussare med ordnat liv öppet deklarera hur mycket han njuter av att se en tonåring med svåra drogproblem gå mot fördärvet. I tonåringens egen well dessutom. Sånt kräver en sann kung.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig.

 

Alltså tråden handlar om Saint_Bjorn. LinYuChun använder bilden som en metafor (du kanske ser likheten mellan bilden och Saint_Bjorns avatar?) och är således on topic. Så ja, hans post är mer konstruktiv än din.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag anmälde LinYuChun inlägg i en tråd för jag tyckte kommentaren var rasistisk, saint_bjorn samtyckte, inlägget blev varnat. Så hittade LinYuChun en oneliner ifrån jello i samma tråd där som också kunde anses rasistisk som inte var varnat sedan...

 

http://www.collegehumor.com/video:1907543

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...