Gå till innehåll

Största och seriösaste Boss clienterna ?


tiiias

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför skriver du klienter med c? Varför kallar du ens sidor för klienter? Jag antar att du menar skins?

 

Opoker, ola brandborn, är ju lätt en av de största sidorna just nu.

 

Nöjd är väl en definitionsfråga. Personligen är jag nöjd med 50-60% på boss medans jag vet folk som inte nöjer sig utan 80-100% RB när de racerat samtidigt som torskar får mindre än vad jag får. Det är väl samma som på stars. Visst har de hyfsat support men frågan är om det är värt det genom att bli ägd av deras VIP-program. Tycker folk borde definiera vad "nöjd är".

 

Rent programvaru-mässigt är jag själv väldigt missnöjd med boss men annars är jag OK.

 

EDIT: Detta är förresten första månaden ever som jag inte får min en del av min RB den 1a varje månad. Det tiltar mig lite men är rätt lugn med att vara sen och hoppas jag får den snart.

 

Opoker var väl ett tag sedan de var stora.. är väl knappt inga som håller till där längre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst kan något BOSS-skin ses som seriöst? Vilket skämt till mjukvara.

 

Allt är ju fullständigt bedrövligt, året är 2011, vill de inte växa som nätverk?

 

Att IPN är på nedgång är väl ingen nyhet direkt. Ett exempel på detta är väl deras turneringshistorik på nätverket. Från att ha gått från största söndagsturneringen som var $25 000 garanterat (4-5 år sedan) till €250 000 garanterat och även två stycken €1 000 000 garanterat (uppskattningsvis ca 2 år sedan) till dagens €75 000 som är veckans största turnering och i övrigt ett stort antal minskandes garanterad-turneringar i övrigt också med dyrare inköp säger väl det mesta. Trafiken finns inte där och det blev oftast massivt övervärde. Vill minnas att det var ca 600 spelare som deltog i deras miljonturnering med ett inköp på €1000+90, så var med andra ord €400 000 i överskott i bara denna. Idag täcker inte ens spelarantalet en €75 000 turnering trots höjt inköp och betydligt mindre garanterat i potten jämförelsevis med för några år sedan som sagt.

 

Var ett exempel. Hur det ser ut på cashgameavdelningen har jag ingen fakta på. Men att nätverket ska växa i samma takt (snabbare takt?) än andra pokernätverk är det höga odds på. Min personliga åsikt är det motsatta med ovanstående fakta och tecken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokersitescout som mäter trafik hyfsat objektivt och korrekt visar en svag ökning ifrån 1300 cashgame-spelare till ca 1600 cashgame-spelare senaste 6 månaderna. Det beror alltså vilket tidsperspektiv vi snackar om.

 

Personligen tror jag folks uppfattningar om "speldödhet" antagligen bara reflekterar de gamsen de själva spelar och inte nätverket i helhet. Innan var det en massa fixed limit hi/lo ifrån 10/20-30/60$ på stars och tilt medans nu är det mycket mer sparsamt. De har dock ökat trafiken och rätt säkert har många av de spelarna gått ifrån O8 till 7-10game. I ett mer populärt spel som tråkiga NL SH så är det antagligen så att många 0.5/1-grinders gick till boss för att det är/var löst och gött medans det sakta fylldes med mer och mer grinders och värdet minskades.

 

Det skulle verkligen inte förvåna mig om det visade sig vara precis som mode, ett nätverk kommer och går i popularitet bland grinderserna. Typ så var ju ipoker känt för att vara superlöst, sen blev det superdupermegatight men nu när jag har kollat så har gamsen varit helt supergöööd eftersom det var typ 2 år sen de flesta grinders övergivit sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Haha inte bara jag.. massa olika anledningar och inte vip-shopen.. men märker att du spelar där så fortsätt du.. boss går ju bra

 

Missade ditt svar här tidigare. Ja, jag spelar där och har inget negativt att säga. Var därför nyfiken på varför du "alltid" verkar negativ till Opoker? Du har aldrig sagt något konkret därför undrade jag. Att/om Boss inte går bra har väl inget med Opoker att göra?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...