Gå till innehåll

Förortsgrindarn langar MTTs


GiggityGo

Recommended Posts

Hey

 

Ny här på forumet under detta nick. Kort presentation av mig själv.

23 år gammal, spelat nätpoker till och från sedan jag var 17. Startade med CG som alla andra men spelar nu uteslutande MTTs. Studerar på heltid till civilekonom och tycker därför att nätgrind e ett perfekt komplement för att dryg ut studentkassan en aning.

 

Lirar i dagsläget MTTs på nivåer 20-70$ freez (obv omräknat från andra valutor för enkelhetens skull) och är rätt nöjd med denna nivå för tillfället.

 

Kommer inte posta så mycke HH hade här jag tänkt utan mer skriva om hur det går resultatmässigt. Hoppas på att kunna leverera en reko db som man kan varva ner till efter att ha bustat alla turrar typ :P.

 

Avslutar oskuldsinlägget med 1 löfte & 1 fråga....

Löfte: Även om jag vissa dagar kommer lägga upp resultat och andra dagar inte kommer jag varje månad att presentera +/- resultat i ett inlägg med en liten månadsanalys.

Fråga: Någon som vet vart Sumpas tagit sin magisterexamen i Flips?

 

:-D :-D :-D

 

Giggity

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl, site? nick?:-D

 

Ty :)

Rätt olika, men langar väll de mest frekvent använda....

 

SvSp...SharkPalle (Ganska missvisande namn stundom :D)

PS...KingOfDrawz (Namnet hade nog passat bättre på föregående sajt :D )

24h...AceHigh9

FTP...HookMyJax (Praktiskt taget inga spel där....ännu....)

 

Ikväll blire första grindpasset som db noterar, hoppas på db-jinxen obv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo

 

Tänkte sammanfatta kvällens turrar som hastigast innan jag chillar ner med en rulle. Reggade 5 turrar,

 

35k garren på stars me 22 dollar me 1re o 1add.

Daily 90 k på stars me 55 freez

15€ freez på 24h

10€ rebuy på 24h

550 kr deep på svenska spel

 

Iskall i starsturrana, bust efter typ 1h+ i bägge

Typ lika kall på 24h men struktur o stackar där gör variansen skyhög, dock stort värde då alla pottar typ varje hand, anyway, bust där me...

 

Så där satt jag me 12 BB på 550kr o va för trött för o regga fler när det plötsligt hände nåt, får in de me fyror på SB mot treor på BB.

Nåra minuter senare e jag chippie och in the game.

Ligger tvåa typ hela FT men threehanded börjar korten komma och rosjon får lämna över förstaplatsen till mig. Fyrtal i 7 får sätta punkt för en najs dagboksstart me dryga 11k sek plurre.

 

Giggity giggity och hatten av för Rosjon oxå, hoppas du donkar hem everest 5k.

gg gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D Sweet! Har man nån att wajna me....

Ruggigt värde på entraction, nåt annat att rekommendera?

 

haha, det har du rätt i, alltid bra att ha någon att wajna med :-D .

 

Gillar party som fan även fast de har sick snabb struktur, avg på ft är typ alltid runt 10 big. Ongame och ipoker har lite bättre strukturer imo och bra värde. Som du säger värdet är brutalt på entraction. GL ikväll om det blir något lir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, det har du rätt i, alltid bra att ha någon att wajna med :-D .

 

Gillar party som fan även fast de har sick snabb struktur, avg på ft är typ alltid runt 10 big. Ongame och ipoker har lite bättre strukturer imo och bra värde. Som du säger värdet är brutalt på entraction. GL ikväll om det blir något lir!

 

Thanks man, I look into that :):-D

Tveksamt ikväll, kan vara andra planer på g :) Imorn e spikad dock!

GLGL själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackar vi mega värde på entraction ?

 

Lirar själv men mest på Ongame / Ipoker / stars

 

gillar 2K Turrarna med 108$ Inköp på ongame.

 

 

Btw turre folk, Är det några progz man kan ha nytta av i mtt spel ? Jag kör helt cleant nu, Har inte HUD från HM/PT igång på mtt's heller. Sharkscoopar väll någon gång men tycker inte det gör varken hit eller dit !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackar vi mega värde på entraction ?

 

Lirar själv men mest på Ongame / Ipoker / stars

 

gillar 2K Turrarna med 108$ Inköp på ongame.

 

 

Btw turre folk, Är det några progz man kan ha nytta av i mtt spel ? Jag kör helt cleant nu, Har inte HUD från HM/PT igång på mtt's heller. Sharkscoopar väll någon gång men tycker inte det gör varken hit eller dit !

 

Asså, små stackar o brant struktur gör ju ändå variansen brutal, men spelmässigt ere sjukt kasst överlag (ivarjefall nivåer 20-50€) så give it a try :)

 

Ska kolla upp ongame o Ipoker snarast :)

 

Bra fråga, själv kör ja som dej, sharkscope here and then lixom :)

Vore kul om nån annan visste nåt om detta, spontant känns ju stars o ftp rätt lönlöst ivarjefall men där deltagarantalet e 100-200 skulle de nog va rätt soft o ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag testade och köpa sharkscope HUDen men man kunde bara använda till ett nätverk åt gången så var ingen höjdare när man sitter på 3 andra nätverk. Efter ett antal games så känner man ju till regsen hyffsat bra ändå imo. Det finns en bra grej som jag inte testat ännu, man kan klistra in turnerings ip så får man upp stats på de 20 som är kvar men antar att man är för lat lol. Men då gäller det att ha lite mer än 5 sökningar per dag då.

 

Ongame håller på att få tillbaka sina gtd's nu som de hade innan fotbolls-vm och WSOP, så just nu är de fortfarande rätt låga mot vad de var innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo!

 

Hittade grinden ikväll och spelar faktiskt fortfarande en turre, började rätt sent pga fotbollsmatch så blev en 6 turrar tot.

 

Drar väll de mest väsentliga....

Bubblar en på entraction när mina nior åker in mot åttor och damer i chippiepott. Tråkiga är att jag täcker åttorna så är ivarjefall itm om damerna står. Turn 8 obv :(

 

Semifinalbordsbustade just 22$ big ante, allin AK vs AQ pre. Horan dök på river :(

 

Nä fan, ska försöka klonka hem midnattsmötet på svenska spel nu samtidigt som vi börjar grinda Tropa de elite :)

 

Hope u doin good!

GN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till Själv sitter jag i 3,900$ med 25 kvar, Missade dock att det va turbo vilket gör det till mer och mer lotteri hur djupare det går. Ligger på AVG och ITM men bara 1 / 2 plats som är intressanta så vi får se !

 

TY :)

E nere på 3-handed nu, så langar dom break :P Palla!

Hur gick/går de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...