Gå till innehåll

Har everest dött helt?


Zyr

Recommended Posts

tänkte testa everest poker igen men vad ser man:

 

2st NL400 och 1 NL200 uppe..

 

http://www.pokerscout.com/SiteDetail.aspx?site=Everest&ab=436204103

 

från 2,5k snittspelare ner till 1k snittspelare senaste 6 månaderna (everestpoker.fr har tom. 28% fler spelare!)

 

ser ut som everest poker peakade nån gång i början av 2007

http://www.google.se/insights/search/#q=%22everest%20poker%22&cmpt=q

 

 

Har läst mig till att expekt poker och everest poker har samma ägare. Expekt verkar ju mer välskött men drar säkert in mer fisk till nätverket än genomsnitt skinnet. Så jag undrar varför flyttas inte expekts spelardatabas till everest istället? Egen klient och egen fisk måste ju va 100 gånger bättre än hur det ser ut nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

hejsan vänner och kamrater.

 

helt ny på poker.se, har lurkat på twoplustwos forum innan. men det har blivit för börjat poppa upp för mycket troll där, så det är svårt att veta vem man kan lita på.

 

spelar µ-stakes på everest poker, och har äntligen tjänat in min depositbonus + växlat in lite summitpoint mot ytterligare bonusar.

 

då kommer frågan, var tycker ni är ett vettigt steg att flytta rullen för att köra en omgång två? är på jakt efter någon sida där mjukvaran och trafiken är nice. helst inom eu som inte kör microgaming-mjukvaran, eller Betfair. är det titanpoker som gäller då?

 

tacksam för svar :mrgreen:

 

det kanske är oförskämt att fråga i everest-tråden, men ämnet hänvisar lite till varför jag vill flytta min lilla rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hejsan vänner och kamrater.

 

helt ny på poker.se, har lurkat på twoplustwos forum innan. men det har blivit för börjat poppa upp för mycket troll där, så det är svårt att veta vem man kan lita på.

 

spelar µ-stakes på everest poker, och har äntligen tjänat in min depositbonus + växlat in lite summitpoint mot ytterligare bonusar.

 

då kommer frågan, var tycker ni är ett vettigt steg att flytta rullen för att köra en omgång två? är på jakt efter någon sida där mjukvaran och trafiken är nice. helst inom eu som inte kör microgaming-mjukvaran, eller Betfair. är det titanpoker som gäller då?

 

tacksam för svar :mrgreen:

 

det kanske är oförskämt att fråga i everest-tråden, men ämnet hänvisar lite till varför jag vill flytta min lilla rulle.

 

Partypoker är nöt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 8 years later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...