Gå till innehåll

Bonus hos RedKings


Kåkfararen

Recommended Posts

Hej

Tittade in hos Donkr.com och såg att de har en 1000 dollarbonus hos Redkings vilken kräver 8000 p på 70 dagar.

 

Hur många poäng drar jag in i timmen om jag sitter vid ett Pot Limit Omaha 6-manna 10 dollarbord och spelar? Bra att veta om det är realistiskt eller om jag ska köra på de mindre bonusarna. Räknade på att jag måste snitta 114 p per dag i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Tittade in hos Donkr.com och såg att de har en 1000 dollarbonus hos Redkings vilken kräver 8000 p på 70 dagar.

 

Hur många poäng drar jag in i timmen om jag sitter vid ett Pot Limit Omaha 6-manna 10 dollarbord och spelar? Bra att veta om det är realistiskt eller om jag ska köra på de mindre bonusarna. Räknade på att jag måste snitta 114 p per dag i så fall.

 

Vet inte exakt men rent instinktivt skulle jag säga att spelar du ett bord med inköp på 10$ så är denna bonus i snudd på omöjlig för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Tittade in hos Donkr.com och såg att de har en 1000 dollarbonus hos Redkings vilken kräver 8000 p på 70 dagar.

 

Hur många poäng drar jag in i timmen om jag sitter vid ett Pot Limit Omaha 6-manna 10 dollarbord och spelar? Bra att veta om det är realistiskt eller om jag ska köra på de mindre bonusarna. Räknade på att jag måste snitta 114 p per dag i så fall.

 

Hah, kul o se att det fortfarande finns andra (o inte bara mej) som onetablar.

Annars är det väl 24 bord som gäller idag.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm 1 p per timme på ett bord? Låter lite väl lite med tanke på att det är Omaha. Hos Everest drar jag in kanske 10-25 p per timme på ett 6-manna (utan multiplikator). Kom ihåg att potterna på Omaha blir så mycket större än NL. Även på babyborden.

Nu tänkte jag inte lira bara ett bord utan snarare 3-4. Mer än så börjar jag förlora omedelbart. Ville bara veta vad ett bord snittar på per timme.

Får man poäng bara om man deltar i handen eller även fast man slängt korten som hos Everest?

1 poäng? J-vla snåljåpar de där RedKings 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm 1 p per timme på ett bord? Låter lite väl lite med tanke på att det är Omaha. Hos Everest drar jag in kanske 10-25 p per timme på ett 6-manna (utan multiplikator). Kom ihåg att potterna på Omaha blir så mycket större än NL. Även på babyborden.

Nu tänkte jag inte lira bara ett bord utan snarare 3-4. Mer än så börjar jag förlora omedelbart. Ville bara veta vad ett bord snittar på per timme.

Får man poäng bara om man deltar i handen eller även fast man slängt korten som hos Everest?

1 poäng? J-vla snåljåpar de där RedKings 8-)

 

Ja det är möjligt att 1p är i underkant, men det är contributed och till skillnad från everest får man inte 1p/1$bordsrake (0,7 såvida det inte är ändrat.)

På everest har jag för mig att man får 1,5p/$bordsrake på 6-mannabord+ev uppräkningsfaktor beroende på vip-nivå.

Everest är för övrigt mycket tajtare så jag tvivlar på att du får in ens i närheten av 25p/timme där idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det tog dom 6 dagar att verifiera mina inskickade dokument. Kundtjänsten kunde inte svara hur lång tid det skulle ta. Sedan kan dom inte heller svara på hur lång tid det kommer ta för en utbetalning att bli behandlad. På alla normala sidor behandlas de nästan direkt. Varför ens ha ens kundtjänst när dom inte kan svara på ens frågor? Är detta ett genomgående tema för ongame? Den överlägst sämsta sidan jag spelat på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...