Gå till innehåll

Linköpings grabbar siktar mot stjärnorna


Rolex88

Recommended Posts

  • Svars 163
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

har spelat i 20 timmar i streck nu, ligger back som fan, tiltar som fan, är trött som fan men kan inte sluta....

Hur fan kan du spela så länge. Skulle aldrig kunna hålla skärpan så länge om de inte typ är någon sick MTT eller något. Stäng ner och ta nya tag efter att ha sovit bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan kan du spela så länge. Skulle aldrig kunna hålla skärpan så länge om de inte typ är någon sick MTT eller något. Stäng ner och ta nya tag efter att ha sovit bara.

 

ibland blir jag så tiltad att jag sitter och spelar tills jag torskar hela rullen eller är plus för dagen, inget av det hände dock för jag slockna :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stor back dag igår, spelade i över 20 timmar i streck, tiltade konstant och backade $513. Idag blev det 5 timmars spel och jag lyckades hämta tillbaks $398.

 

Aug 2010

1. -$180

2. -$20

3. inget spel

4. +$214

5. +$330

6. +$20

7. +$87

8. +$262

9. -$513

10. +$398

Totalt: +$598

BR: $898

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stor back dag igår, spelade i över 20 timmar i streck, tiltade konstant och backade $513. Idag blev det 5 timmars spel och jag lyckades hämta tillbaks $398.

 

Aug 2010

1. -$180

2. -$20

3. inget spel

4. +$214

5. +$330

6. +$20

7. +$87

8. +$262

9. -$513

10. +$398

Totalt: +$598

BR: $898

 

Dude thats fckt up! :mrgreen:

Går det bara dåligt för mig eller, rör mig inte framåt lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har världens run nu på cash games, upp 15 inköp än sålänge! :-D ska lira några små roliga turneringar ikväll också, får se hur det slutar..kanske kan gå pro redan imorn om det slutar med klonk lol :roll: btw så borde jag få extrem mkt rakeback med tanke på att jag lirar hela mitt vakna/lediga tid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har världens run nu på cash games, upp 15 inköp än sålänge! :-D ska lira några små roliga turneringar ikväll också, får se hur det slutar..kanske kan gå pro redan imorn om det slutar med klonk lol :roll: btw så borde jag få extrem mkt rakeback med tanke på att jag lirar hela mitt vakna/lediga tid

 

 

Tänk om du hade 50% rakeback du skulle fått fett mkt!

Jag fick förresten från sidan idag, så de funkar får se den 15e också om snubben hustlar mig eller inte :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...