Gå till innehåll

Ny winner turnering på Söndag den 1 augusti kl 20:00 CET


Recommended Posts

Då det var ett par av er som inte kunde registrera sig till den förra Winner turneringen valde vi att köra denna med lösenord.

 

Namn: pftokens

Tid: söndag den 1 augusti kl 20:00 CET

Buy in: $5+1

Lösenordsskyddad: fyrabokstäver. någotsomnappar, simmarihavochsjö ochärgottattäta

 

Priser: tokens

1: pris: 40 000 Highroller värde 530$

2: pris: APT Philippines värde 215€

3: pris: Irish open värde 180€

4: pris: Friday 100 000 värde 100$

 

Ni som inte har ett winner konto skapar det HÄR!

 

Lycka till nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, får ikke regga. Taster inn riktig passord, men får opp "a problem has occurred. Contact support". Så da har denne blitt lagt inn med både affiliate-restriksjoner og passord. Mao. det blir probably dobbelt så vanskelig å regge.

 

GG Winner (again). Heldigvis mange andre bra Ipoker-skins å velge mellom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, får ikke regga. Taster inn riktig passord, men får opp "a problem has occurred. Contact support". Så da har denne blitt lagt inn med både affiliate-restriksjoner og passord. Mao. det blir probably dobbelt så vanskelig å regge.

 

GG Winner (again). Heldigvis mange andre bra Ipoker-skins å velge mellom.

 

Inga som helst problem för mig att regga. Har dock avreggat mig direkt då jag antagligen inte kan spela turneringen. Tror du slagit in fel lösenord helt enkelt i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga som helst problem för mig att regga. Har dock avreggat mig direkt då jag antagligen inte kan spela turneringen. Tror du slagit in fel lösenord helt enkelt i så fall.

 

Nope. For jeg prøvde den engelske versjonen av passordet, og da fikk jeg opp "sorry, the password you entered is not valid". Og når jeg skrev selve passordet, så fikk jeg opp "a problem has occurred..." bla bla bla.

 

Og uansett så husker jeg ikke hvilken affiliate jeg regget via...

 

Men det er ok. Nok av siter å velge mellom....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, får ikke regga. Taster inn riktig passord, men får opp "a problem has occurred. Contact support". Så da har denne blitt lagt inn med både affiliate-restriksjoner og passord. Mao. det blir probably dobbelt så vanskelig å regge.

 

GG Winner (again). Heldigvis mange andre bra Ipoker-skins å velge mellom.

 

Jag kan inte heller registrera nu och jag spelade turneringen den 17 juli eller när det var som med skulle vara restricted. Här är länk http://pokerforum.nu/forum/vara-pokerturneringar/61863-winner-turnering-pa-torsdag-den-17-juni-kl-20-00-a.html

 

Frågade supporten nu vad som var problemet och de sa att prata med organisatör av turneringen. Kan någon hjälpa mig med vem det är? Vill gärna spela denna turnering.

 

Men mycket märkligt att det gick att spela förra gången men inte nu!

 

Kan ju tillägga att jag registrerat mig via poker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att det känns överdrivet att ha lösenord, framför allt en rebus för det när man måste vara reggad via poker.se. Icke-nordbor lär inte lista ut att man måste ha reggat sig till Winner via poker.se/pokerforum.nu oavsett. Nu vet jag inte om detta är skälet till att det strular för andra dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har talat med winner och registrerings processen kommer att ändras till bara lösenord. Av någon anledning är det både lösen och låst till våra länkar men det kommer att ändras imorgon eller tidigt på söndag.

 

Hoppas det inte blir något mer strul med denna turnering.

 

Ok, det var det jeg mistenkte. Men uansett kudos for at dere fant ut av det i tide :-D Kanskje det blir litt spill på søndag da...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har talat med winner och registrerings processen kommer att ändras till bara lösenord. Av någon anledning är det både lösen och låst till våra länkar men det kommer att ändras imorgon eller tidigt på söndag.

 

Hoppas det inte blir något mer strul med denna turnering.

 

sa de när ändringen skulle vara utförd? prövade nyss och får "A problem has occurred blabla" med rätt lösen ofc

 

EDIT: för övrigt så är jag reggad härifrån så känns någonting i stil med "starta om modemet eeen gååång till, ring tillbaka om det fortfarande inte fungerar" lösning

 

dvs jag tror inte vi kan förvänta oss att problemet är löst med det där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sa de när ändringen skulle vara utförd? prövade nyss och får "A problem has occurred blabla" med rätt lösen ofc

 

EDIT: för övrigt så är jag reggad härifrån så känns någonting i stil med "starta om modemet eeen gååång till, ring tillbaka om det fortfarande inte fungerar" lösning

 

dvs jag tror inte vi kan förvänta oss att problemet är löst med det där

 

Vad det gäller tekniken så är det utanför våra händer men då jag talade med Winner så skulle dom göra turneringen enbart lösenords skyddad för att ta bort problemet att registrera sig till turneringen.

 

Alternativen som finns kvar om det inte löser sig med detta är att inte köra turneringar med Winner i fortsätningnen och det känns jättetråkigt då vi har ett bra samarbete med dom och vi får bra värde i turneringarna via dom.

 

Nu ska ändringen vara gjord och det är enbart lösenskydd på turneringen.

 

Lycka till med spelandet och hoppas alla som vill kan spela nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...