Gå till innehåll

Vinn en Lamborghini Gallardo


PokerStars_Karl

Recommended Posts

lamborghini-freeroll-header.jpg

 

Nu har ni möjligheten att vinna en Lamborghini Gallardo värd $200 000 på PokerStars. Turneringarna och kampanjen börjar den 25 juli och det kommer att finnas mer än $1 000 000 i kontantpriser att spela om längs vägen.

 

Det spelas 24 gratisturneringar dagligen och kontantsatelliter för $1,10 och $11. Kvalificera dig för en veckofinal och du har chansen att ta dig till Grand Final samt spela om veckofinalens prispott om $100 000. I Grand Final finns det dessutom hela $250 000 i kontantpriser att spela om utöver superbilen.

 

Hur kvalificerar man sig?

 

Följande turneringar spelas från den 25 juli till 25 september:

Gratisturneringar dagligen en varje timme - Topp 18 vinner en plats till veckofinalen

$1,10 satellit dagligen varannan timme - Topp 27 vinner en plats i veckofinalen + vanlig prispott i turneringen

$11 satellit dagligen vannannan timme - Topp 27 vinner en plats i veckofinalen + vanlig prispott i turneringen

 

Veckofinaler spelas på Söndagar 20:30 CET - Topp 2000 vinner plats i Grand Final + $100 000 i prispott till topp 4000

 

Grand Final spelas den 3:e oktober kl 20:30 CET - 1 Lamborghini Gallardo till vinnaren samt + $250 000 i prispott till topp 5000

 

Du hittar alla turneringarna i PokerStars lobby genom att klicka på ‘Turnering’ och ‘Alla’, eller genom att skriva ‘Lamborghini’ i turneringsfiltret.

 

Se även: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/lamborghini-freeroll/

 

Vi svarar gärna på frågor om denna turneringsserie här.

 

Lycka till i turneringarna!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man välja färg på bilen själv? Jag vill inte ha den i vaniljvitt nämligen.

 

Dessutom skulle jag vilja veta om det ingår svenska nummerplåtar??!

 

Du kommer få xxxx$ dollar så får du hämta ut en själv i sverige.

 

Dock ser jag inte hur fan en random spelare ska ha råd att försäkra den, reparera den, byta däck etc etc...??? vad fan tänker ni med pokerstars

 

Det gåpr på minst 3-400k i året

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man välja färg på bilen själv? Jag vill inte ha den i vaniljvitt nämligen.

 

Dessutom skulle jag vilja veta om det ingår svenska nummerplåtar??!

 

Det fixar jag till dig när jag vinner den o säljer den till dig . Svart går bra va ? Eller Orange kanske `? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte råd att vinna bilen tyvärr.

30% skatt på $200,000 (bilen) samt 30% skatt på kontantpriset som kommer att ligga runt $35,000-40,000.

Den totala skatten är alltså högre än kontantpriset, så det gäller att sälja bilen snabbt som attan, så man har råd med skatten.

 

Du har ju ett tag på dig att betala in skatten. Kan ju inte vara så svårt att sälja en sprillans lambo till något rabatterat pris. Pengar i sjön, visst, men delad glädje är ju dubbel glädje, sägs det :)

 

Frågan är ju hur importen och allt runt omkring ska lösas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Man väljer själv om man vill ha bilen eller kontantalternativet, man väljer då förslagsvis det alternativ som är bäst för en personligen. Det är valfritt och inte så mycket mer med det.

 

I satelliterna med inköp är det betydligt lättare att kvalificera sig till veckofinalena och inte 10000 spelare. I den senaste startade $1.10-satelliten var det just över 300 spelare och 27 spelare tar sig vidare till veckofinalen (det är dessutom pengar i potten i turneringen, för inköpen). I den senaste startade $11-satelliten var det 100 spelare och 27 tar sig vidare, dvs nästan 1 på 3, samt pengar i potten.

 

Det är med andra ord inte "omöjligt" att ta sig till veckofinalerna om man kan tänka sig att spela satelliter med inköp.

 

Vill man ta hem hela kalaset helt gratis är det givetvis billigast.

 

Lycka till!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...