Gå till innehåll

iPad - Vad ska jag ha?


valterego

Recommended Posts

Förstår mig inte på dem som köper utan 3G. Klart att man vill ha möjligheten att surfa överallt.

 

Minne beror i stort sett helt på hur mycket musik och video du hade tänkt lägga in. Jag har 750 mb program på min. Säg att jag har fyra gånger så mycket om ett halvår, då är det fortfarande väldigt lite i förhållande till storleken.

 

Jag köpte min i USA eftersom det var enda alternativet då. Om du orkar vänta till sverigerelease och ska köpa 3G kan väl fördel ligga i att teckna med abonnemang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Med 3G så blir man så måste man teckna ett nytt/till abonnemang. Hur ofta använder man den utanför hemmet? Bättre att köpa Wifi modellen och tetra via mobilen.

 

Man kan, iaf på telia köpa ett extrakort till sina abbonemang som kostar 40 kr mån. och för att tetra via mobilen så ska tilläggas att den måste jailbreakas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slog till på en snål-modell igår, 16GB, wifi/3G.

 

Sååå, tips på appar mottages tacksamt. Skeppade hem en movie player-app som heter Buzz för jag tycker att VLC suger hårt på hd-material. Men i övrigt, vad finns det för värda appar till ipaden?

 

Harbor Master, Plants vs zombies, Froggy Jump, Imbecile test, geodef, Planets,iLevel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPad måste jailbreakas för att man ska kunna köra thetering från mobilen

 

Lätt värt de extra slantarna att ha inbyggd 3g i padden för att slippa mecka med 3g-tethering från mobilen imo.

 

Sitter just nu och tethar på ipaden just nu som inte är jailbreakad och det funkar hur bra som helst. Hur jobbigt ār det "mecka" med tethering, gå in i inställningar och tryck för en ruta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...