Gå till innehåll

WSOP 2005: Allt om svenska spelare i WSOP 2005!


Toolio

Recommended Posts

  • Svars 727
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pot Limit Omaha pågår och det är 15st kvar av totalt 293st. SPS pokerstar Mikael Centing har som sämst en cash-out i WSOP. Micke ligger strax under medel i chips. Jag grämer mig bara att jag inte lyckades få in en bet på vinnarspel någonstans... Micke lär vinna det här!

 

Micke vann ju för övrigt Battle Of Clubs tidigare i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pot Limit Omaha pågår och det är 15st kvar av totalt 293st. SPS pokerstar Mikael Centing har som sämst en cash-out i WSOP. Micke ligger strax under medel i chips. Jag grämer mig bara att jag inte lyckades få in en bet på vinnarspel någonstans... Micke lär vinna det här!

 

Micke vann ju för övrigt Battle Of Clubs tidigare i år.

 

Date / Time: 2005-06-20 02:04:00

Title: Mike Centing Eliminated in 12th Place ($5.080)

Log: Mike Centing is eliminated in 12th place after running into Sam Silverman's quad aces.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ståhle har cashat igen.

Imponerande att vinna sitt shoot-out-bord. Undrar vilka han satt med...

 

Det var limit eventet du syftade på? Isåfall satt han med norrbaggen från nordic master som förlorade headsup två gånger mot Karl Möller. Dansken från Heat1 i SPC satt på det bordet med. Han hämtade upp en 20-80 i chips mot norrbaggen när dom var kvar på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ståhle har cashat igen.

Imponerande att vinna sitt shoot-out-bord. Undrar vilka han satt med...

 

Det var limit eventet du syftade på? Isåfall satt han med norrbaggen från nordic master som förlorade headsup två gånger mot Karl Möller. Dansken från Heat1 i SPC satt på det bordet med. Han hämtade upp en 20-80 i chips mot norrbaggen när dom var kvar på bordet.

 

Max Muller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ståhle har cashat igen.

Imponerande att vinna sitt shoot-out-bord. Undrar vilka han satt med...

 

Det var limit eventet du syftade på? Isåfall satt han med norrbaggen från nordic master som förlorade headsup två gånger mot Karl Möller. Dansken från Heat1 i SPC satt på det bordet med. Han hämtade upp en 20-80 i chips mot norrbaggen när dom var kvar på bordet.

 

Coolers. Världens kändisbord :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ståhle har cashat igen.

Imponerande att vinna sitt shoot-out-bord. Undrar vilka han satt med...

 

Det var limit eventet du syftade på? Isåfall satt han med norrbaggen från nordic master som förlorade headsup två gånger mot Karl Möller. Dansken från Heat1 i SPC satt på det bordet med. Han hämtade upp en 20-80 i chips mot norrbaggen när dom var kvar på bordet.

 

Max Muller?

 

Läste det en gång till och kom på att norrbaggen måste vara Torsten Iversen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Date / Time: 2005-06-30 02:52:00

Title: Day Ended

 

Log: The day has ended and 25 players remain. The 25 remaining players will all return tomorrow at 12 p.m. to resume play. They will then play down to the final 6 for the ESPN table.

 

 

17. Ken Lennaard - $37,700

 

 

Ken är kvar till andra dagen i Shorthanded $5k NL och är i pengarna.

 

Får se vad han kan ställa till med : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns som att Bjorn(Björn) Isberg som är på finalbordet i 2000 dollars nl. är svensk med :>

 

6 Bjorn Isberg 166,000 Chips

 

japp, men det är redan konstaterat...

 

Ferit Gabriellson är ju också svensk! (Står iaf Stockholm)

Rörig sida men så jag vet inte vad som gäller, men han verkar vara kvar?

 

Det måste jag kolla upp, tack!

 

Jag samlar alla svenskresultat på bloggen på poker.se

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Daniel Larsson slutade på 21:e plats. För den prestationen fick han $9 905.

 

Just nu 18 spelare kvar, inkl. Ken. Just nu lottas nya platser till de tre bord som är kvar.

 

Heja Ken

 

http://www.cardplayer.com/poker-tournaments/event.php?id=2299&screen=logs

 

EDIT:

Ken slutade på plats 16

 

Ken Lennaard was all in and looking very good. Lehhaard held A-K, while Paul Kraus had just A-8. Today was just not Lennaard's day though as the first card off the deck as an 8. No king fell and Lennaard was eliminated in 16th place earning $11,320.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken och Daniel ute...

... men Ferit Gabrielsson kämpar på, ligger strax under medel med 15 spelare kvar.

 

Ken Lennaard åkte ut på 16:de plats med AK mot A8, all-in preflop (Paul Kraus). En åtta som första kort på floppen, och Ken fick nöja sig med $11.320 i prispengar.

 

Daniel Larsson åker som shortstackad på 21:a plats, går all-in med KQ, och blir synad med 22. Floppen Q2x, och Daniel åker ut men får $9.905 för besväret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...