Gå till innehåll

En nits liv på svs


johanhall

Recommended Posts

Som de flesta andra db's så startar jag denna mest för att få upp motivationen för mig själv lite. Harvat runt på mestadels 2/4 å 2.5/5 å en del 5/10 på svs de senaste månaderna å där har jag för avsikt att stanna tills vidare. För er som spelar där så nickar jag Pkrmon, har säkerligen mött flertalet av er :D

 

Kommer antagligen fylla dagboken med diverse whinehänder men även vissa där jag hamnar i awkward spots å känner mig förvirrad så kom gärna med åsikter..

 

Målet är att försöka få in minst 1k händer om dagen resten av juli å förhoppningsvis fortsätta i samma takt i augusti...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Legat i och har spelat 2766 händer idag, resultat är dessvärre rött och notan slutar slutligen på -554kr. En lång och seg dag då ingenting stämde och utdragningarna lät inte vänta på sig - nya tag imorgon!

 

Killen spelar 81/38 å är allmänt galen.....

 

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5.00 BB (3 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) ($1794.45)

Button ($1237.38)

SB ($759.70)

 

Preflop: Hero is BB with 6:diamond:, 6:club:

Button calls $5, SB calls $2.50, Hero bets $15, Button raises $30, 1 fold, Hero calls $15

 

Flop: ($75) 5:diamond:, 9:heart:, 6:heart: (2 players)

Hero checks, Button bets $225, Hero raises to $1759.45 (All-In), Button calls $977.38 (All-In)

 

Turn: ($2479.76) 3:heart: (2 players, 2 all-in)

 

River: ($2479.76) 7:spade: (2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $2479.76

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...