Gå till innehåll

Carromalmoe nya dagbok..Ska försöka satsa ordentligt denna gång..


carromalmoe

Recommended Posts

Ok då var det dags igen...

 

Ja iallfall,Carro här,bosatt i Malmö.Har lirat poker ett par år,men aldrig tagit det seriöst,föröskte senast i julas,men dök upp roligare saker än poker så det förösket sket sig.

 

******************PokerErfarenhet*****************

Börja spela för ett par år sedan,först såg man all poker på tv,hade en bror som spelade en hel del,så satte mig brevid en kväll och blev fast direkt,det blev som ett virus.

Man spelade lite på brosans pokerstars/full tilt konto,mest Cg Nl texas på dom låga nivåerna,0,05-0,10,men vann en deloch kände sig som en drottning,efter en cr 2månader var jag på 0,50-1$ borden,och hade börjat me lite turneringar.

Kan inte säga jag vann miljoner,men man vann en del iallfall,jag lever ett dyrt liv och det kunde jag göra med poker pengarna.

Men tröttnade helt på pokern,hade annat kul för mig,så pokern kom i sista hand,kanske spela 3-4 tim per månad,till slut spela jag inget på 8-9 månader..

Men sen återkom suget och jag starta eget konto på Redkings och Redbet

och hitta ett sjukt kul spel som jag förälska mig i direkt,Omaha hi,men forsatte spela Nl turneringar,jag märkte direkt att omaha var ett action fyllt spel,din hand kan va monsterbra tills rivern kommer och bara dö sen,me löövve it..pokern höll i sig bra,jag vann en del,men vet ej varför jag inte orka med pokern längre,blev bara mindre och mindre,så ja,ni förstår säkert att jag sket i pokern helt på ett par månader.

 

Senaste månaderna har det blivit lite sporadisk spelande.Brosan övertala mig spela lite nu för nån vecka sedan när vi var på sommarstället med familj och vänner,och nu har jag äntligen bestämmt mig för ge Pokern en riktig chans,och har därför till att börja med tagit uppehåll i mitt *vanliga*jobb.

 

 

********************POKERMÅL****************

 

[1]Att inte tröttna på pokern.

[2]Spela minst 5 timmar per dag.

[3]Försöka att spela minst 4 bord åt gången

 

 

 

 

 

 

 

*******************POKERKRAV*****************

 

Jag ska minst ha 30 inköp på nivån jag spelar,kommer jag under 24 inköp går jag ner en nivå.

 

Jag vill lära mig använda dom olika pokerverktygen som finns att nyttja,skulle vilja ha hahjälp med vad som finns och vad som är nyttigt/viktigt.

 

Spela på en sida som har svensk support.

 

Spela på en sida som har lätta insättningsmöjligheter.

 

 

Börjar med Betsson,men ge mig gärna andra alternativ sidor..

 

**********************************************************

CashGame rulle:750$(30inköp på 0.25-0.25 omaha hi 6max)

 

Turnerings rulle:1000$(spelar turneringarmed inte för mycket folk)

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

Jag har ju andra intressen än poker...

 

Älskar att resa,kan få såna spinn i huvet att bara in på nätet hitta en resa och dagen efter sittar jag på flyget nånstans..

 

Har som alla andra tjejer väl en hel del skor och väskor,hihi..Bara i år så har det blivit 17par skor och 12 väskor...

 

Trännar en hel del på gym för hålla kroppen i trim,Spinn,boxning,aerobics.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Ja,har ni nåt att fråga eller har ni nåt ni kan hjälpa mig med så bara skriv..

 

 

Kram

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro:

 

1. Kvinnor bär höglackade skor i sängen.

2. Män är aldrig impotenta.

3. När en man tillfredställer en kvinna oralt är 10 sekunder mer än tillräckligt.

4. Om en främmande man kommer på en kvinna med att onanera, så skriker hon inte generat utan insisterar på att han skall ha sex med henne.

5. Kvinnor ler uppskattande när män sprutar sperma i ansiktet på dem.

6. Kvinnor njuter av att ha sex med fula, medelålders män.

7. Kvinnor stönar okontrollerat när de suger av en man.

8. Kvinnor kommer alltid samtidigt som män.

9. En avsugning är alltid en god hjälp när en kvinna vill slippa betala fortkörningsböter.

10. Alla kvinnor låter mycket när de har sex.

11. Folk på 70-talet kunde inte knulla utan ett vilt gitarrsolo i bakgrunden.

12. De där brösten är äkta.

13. En vanlig och njutbar sexuell övning för en man är att ta sin halvstyva penis och daska den upprepade gånger på en kvinnas häck.

14. Män stönar alltid "OH YEAH!" när det går för dem.

15. Om två män deltar så gör de "high five" (och tjejen blir inte upprörd).

16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

17. Asiatiska män existerar inte.

18. Om du råkar hitta en kille och hans flickvän som har sex utomhus, så bankar inte killen skiten ur dig om du trycker in din kuk i munnen på hans flickvän.

19. Det finns en handling.

20. När en man tar en kvinna bakifrån, kan han verkligen egga upp henne genom att ge henne en liten dask på baken.

21. Sjuksköterskor suger av sina patienter.

22. Män drar sig alltid ur.

23. När din flickvän kommer på sin bästa vän med att suga av dig, är hon bara arg en liten stund innan hon knullar er bägge två.

24. Kvinnor har aldrig huvudvärk...eller mens.

25. När en kvinna suger en mans kuk är det viktigt för honom att påminna henne om det. "Sug!"

26. Rövhål är rena.

27. När en man kommer på en kvinnas häck är det ett tillfredsställande resultat för alla inblandade parter.

28. Kvinnor ser alltid glatt överraskade ut när de öppnar en mans byxor och hittar en kuk där.

29. Män behöver inte be.

30. När en man står upp under en avsugning, lägger han alltid en hand fast bakpå den knäböjande kvinnans huvud och den andra stolt på höften.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

Heja carro, låt det bli den bästa dagboken på pf :-)

 

Ska försöka,men vill hålla detta till pokern och inte själva min kropp,blev ett jävla snack förra gången jag hade dagbok och la upp min hemsida..

 

men vi får se..håller jag i pokern 1 vecka utan tröttna så ger jag tillgångtill min hemsida så ni kan få se lite fler bilder...så länge det inte blir en massa onödiga diskutioner om mitt *jobb*..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro:

 

1. Kvinnor bär höglackade skor i sängen.

2. Män är aldrig impotenta.

3. När en man tillfredställer en kvinna oralt är 10 sekunder mer än tillräckligt.

4. Om en främmande man kommer på en kvinna med att onanera, så skriker hon inte generat utan insisterar på att han skall ha sex med henne.

5. Kvinnor ler uppskattande när män sprutar sperma i ansiktet på dem.

6. Kvinnor njuter av att ha sex med fula, medelålders män.

7. Kvinnor stönar okontrollerat när de suger av en man.

8. Kvinnor kommer alltid samtidigt som män.

9. En avsugning är alltid en god hjälp när en kvinna vill slippa betala fortkörningsböter.

10. Alla kvinnor låter mycket när de har sex.

11. Folk på 70-talet kunde inte knulla utan ett vilt gitarrsolo i bakgrunden.

12. De där brösten är äkta.

13. En vanlig och njutbar sexuell övning för en man är att ta sin halvstyva penis och daska den upprepade gånger på en kvinnas häck.

14. Män stönar alltid "OH YEAH!" när det går för dem.

15. Om två män deltar så gör de "high five" (och tjejen blir inte upprörd).

16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

17. Asiatiska män existerar inte.

18. Om du råkar hitta en kille och hans flickvän som har sex utomhus, så bankar inte killen skiten ur dig om du trycker in din kuk i munnen på hans flickvän.

19. Det finns en handling.

20. När en man tar en kvinna bakifrån, kan han verkligen egga upp henne genom att ge henne en liten dask på baken.

21. Sjuksköterskor suger av sina patienter.

22. Män drar sig alltid ur.

23. När din flickvän kommer på sin bästa vän med att suga av dig, är hon bara arg en liten stund innan hon knullar er bägge två.

24. Kvinnor har aldrig huvudvärk...eller mens.

25. När en kvinna suger en mans kuk är det viktigt för honom att påminna henne om det. "Sug!"

26. Rövhål är rena.

27. När en man kommer på en kvinnas häck är det ett tillfredsställande resultat för alla inblandade parter.

28. Kvinnor ser alltid glatt överraskade ut när de öppnar en mans byxor och hittar en kuk där.

29. Män behöver inte be.

30. När en man står upp under en avsugning, lägger han alltid en hand fast bakpå den knäböjande kvinnans huvud och den andra stolt på höften.

 

Fin lista. Förutom att alla utom nr 11, 17, 18, 22 och 24 är sanna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...