Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

brukar inte namnförslagen som kommer upp bestå av personer du känner/sidor du brukar besöka?? ;)

 

Nice try, but no :mrgreen: Hade det varit en privatperson så visst - då stämmer din tes - men det här var en "idol- / kändissida". Not that there's anything wrong with that, men gayporr har aldrig varit min kopp te.

 

För övrigt kollade jag faktiskt att det inte fanns någon "gilla" från mig på nämnd sida :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2,5 vecka kvar tills SM på Cosmopol börjar (main that is). Har börjat planera en smula inför liverapporteringen och tror det kan bli riktigt bra! Vilka på PF planerar lir?

 

Jag kanske dyker upp, håller på att försöka planera in en golf/poker-vecka i Helsinki under samma datum men det är tveksamt om det blir. Vore kul med cosmo-SM. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SVS "spela lagom" dator, säljes billigt

 

Denna MacBook pro lämpar sig extra bra till svs och deras spela lagom

Den startar kanon, och får efter ett fåtal minuter blackouts. Det tvingar fram en hård avstängning via en väl fungerande och välanvänd on/off knapp.

Vilket betyder att du kan bara spela halva tiden, om du hinner regga dig och få upp borden.

Den är i övrigt välvårdad, bara ett fåtal knappar saknas efter mindre våldsamma utbrott vid ovan nämnda blackouts. Bildskärmen kan också sägas vara i relativt gott skick med hänsyn taget till detsamma. Någon mus medföljer ej då, den ej går att finna i det höga gräset

 

 

Jag är skogstokig, någon som råkat ut för detta fenomen?

Fått tips på det här, men det stämmer inte riktigt

http://support.apple.com/kb/TS4088?viewlocale=sv_SE&locale=sv_SE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...