Gå till innehåll

Stackback.com?


calloway

Recommended Posts

Ja låg nere ett bra tag men uppe igen nu.

 

Har för mig att det gått ut nått påbud från FT att från och med 1/7 eller så så kommer FT att betala ut all rakeback direkt. En del har tydligen haft det så sedan tidigare. Vet ej hur Stackback gjort men det bör alltså inte finnas någon risk att ev. rakeback brinner inne varken där eller någon annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja låg nere ett bra tag men uppe igen nu.

 

Har för mig att det gått ut nått påbud från FT att från och med 1/7 eller så så kommer FT att betala ut all rakeback direkt. En del har tydligen haft det så sedan tidigare. Vet ej hur Stackback gjort men det bör alltså inte finnas någon risk att ev. rakeback brinner inne varken där eller någon annanstans.

 

 

har ftp börjat med ge ut rakeback efter att man reggat sig utan det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen förändring för dom som inte har rakeback. Dock finns det väl någon sorts väntliste system för vissa beroende på hur du signat upp.

 

Vad jag menade är att om du får rakeback så har många rakeback sidor tidigare fått din rakeback+sin fee och sen betalt din rakeback till dig och behållt sin fee.

 

Nu ska FT tydligen bara betala deras fee till dom och din rakeback direkt till dig. Du märker förmodligen ingen skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...