Gå till innehåll

Byta EPT Paket mot pengar?


Poker2007

Recommended Posts

Som rubriken lyder, går det att byta vunna EPT paket mot pengar?

Såvitt jag vet så beror det väl helt på vilken pokerklient du vunnit det på och hur du vunnit det (specialturnering eller "vanligt" kval). Det enda råd jag kan ge är att kontakta det ställe du spelar ditt kval på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såvitt jag vet så beror det väl helt på vilken pokerklient du vunnit det på och hur du vunnit det (specialturnering eller "vanligt" kval). Det enda råd jag kan ge är att kontakta det ställe du spelar ditt kval på.
Undra vilken sajt det handlar om när det ligger i Pokerstars-delen. I övrigt är det väl halvsvårt nuförtiden att vinna EPT-paket på andra ställen.

 

Svaret på frågan är förövrigt nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som rubriken lyder, går det att byta vunna EPT paket mot pengar?

 

Hej,

 

Som simon1583 nämner är det inte möjligt att växla in ett EPT-paket mot kontanter eller någonting annat. Första platsen som du vinner måste utnyttjas av dig och det kan inte föras över eller säljas till en annan spelare.

 

Skulle du vinna ytterligare ett paket till samma EPT så krediteras dock värdet för den andra platsen till ditt konto i T-pengar.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...