Gå till innehåll

Bonus i Juni?


fozzilman88

Recommended Posts

Nu ska vi inte vara såna. Everests "VIP-system" är något alldeles extra. Enligt dem själva. Hör bara här:

 

"vårt nyskapande sätt att återgälda våra spelare. Vi förstår vad pokerspelare vill ha och har skapat en användarvänlig klubb som generöst belönar alla våra lojala spelare."

 

och:

 

"Everest Pokers välkomstbonus på hela 200 $ är ett av de bästa bonuserbjudandena i pokerbranschen"

 

yeah right. Ni kanske skulle börja kolla upp lite vad andra sajter erbjuder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen i juni består i att de sänkt garantin på varenda turre. Wp.

 

Men då är det ju färre spelare i varje turnering och alltså har alla som deltar i dem större chans att vinna. Eftersom alla har större chans att vinna behöver man inte dela ut nån extra bonus. Lätt som en plätt - ett av marknadens ALLRA BÄSTA ERBJUDANDEN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja, det är sant. den franska staten har klubbat igenom ett online-poker-förbud som börjar gälla 1/7. franska spelare får endast spela på franska siter för fransoser. vi kan alltså inte spela på samma site som dem utan de kommer bara att spela med varandra... jag vet att everest har startat något som heter everestpoker.fr, vilket ska vara en pokerklient för bara fransoser. jag antar att vi kan komma in där om vi använder en proxy... men många fransoser jag talat med kommer att försöka lira på som vanligt på evp genom en proxy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...