Gå till innehåll

Då var det dags för den andra turneringen med PokerStars! Torsdag den 24 juni kl: 20


Recommended Posts

PokerStars kör en turnering med tickets added till turbo takedown nu på torsdag den 24 juni kl: 20:00

 

Namn: Poker.se turbo takedown

 

Tid: kl 20:00

 

Lösenord: turbops

 

Freeroll

 

ID 283307866 Nytt ID 285454055

 

Lösen: turbops

 

25 tickets till turbo takedown added

 

Turbo takedown är en av PokerStars största turneringar med prispott på $1 000 000, plus bonusar, bounties på deras pros och en splitterny bil.

 

Turneringen är bara öppen för spelare i Sverige,Norge,Finland och Danmark

 

Skapar konto gör ni här om ni inte redan har ett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att gratulera de som har 300 FPP. Ni får en gratisbiljett till turneringen. Jag har inte i närheten av de poängen och att spela ihop 300 FPP för att kunna registrera blir väldigt dyrt tyvärr. 100 FPP och jag hade nog gjort mig besväret trots allt att spela ihop dem men då för att turneringen är skoj för det kostar också en del rake att spela ihop ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taget fra Poker.se 23/6 kl 10.02

 

Nu är det dags för ännu en fin turnering från Pokerstars med Turbo Takedown-biljetter i potten! På torsdag den 24 juni kl 20:00 arrangeras denna exklusivt för er läsare på Poker.se. För endast $5+1 får du vara med i en turnering där det i potten ligger inte mindre än 25 biljetter till PokerStars populära turnering Turbo Takedown.

 

Namn: Poker.se turbo takedown

Tid: torsdag 24 juni kl 20:00

Lösenord: turbops

Inköp: $5+1

Adderat värde: 25 biljetter till turbo takedown

Id: 283307866

Lösen: turbops

 

Turbo takedown är en av PokerStars största turneringar med prispott på $1 000 000, plus bonusar, bounties på deras pros och en splitterny bil.

 

Turneringen är bara öppen för spelare i Sverige,Norge,Finland och Danmark

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omväxlande står det Fpp eller 5+1 här. I klienten står det Fpp.

 

Hoppas verkligen att det läggs om till 5+1 istället då jag (tyvärr) har för vana att spela upp mina Fpp istället för att spara. Hade man annonserat ut turren lite tidigare hade jag kunnat spara Fpp, men svårt nu...

 

Hoppas att ni kan göra en snabb rokad och lägga om till inköp i cash istället för Fpp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla forumiter.

 

Jag fick ett meddelande av PokerStars igår om att dom ändrade från $5+1 i buy in till 300 fpp, så jag frågade varför dom gjorde detta och fick då som svar att det var många som registrerade sig och sedan unregistrerade vilket gjorde att dom fick fpp. Detta ville PS stoppa eftersom det var många som satt det i system. Det kan vi alla säkert förstå så om detta leder till att alla som ville spela turneringen inte kan, ber jag om förlåtelse och förståelse om detta.

 

Hoppas alla som vill kan spela denna turnering även det blev en ändring av buy in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wat?

 

Så om jag reggar mig till en turre, säg en $10+1, och därefter unreggar så får jag fpp's (förutom pengarna tillbaka), är det så du menar det går till på ps?

 

:ola:

 

Ahja, oavsett vad så kan man ju förstå att ps vill stävja att systemet missbrukas men de borde ju tänka på ett par saker då.

 

* rätta till systemet

* ändra inte dagen innan utan vänta tills nästa tillfälle

 

Jaja, man blir inte förvånad över någonting längre...

 

 

*edit*ahaaa, du menar såklart att folk har vunnit ticket till turbo takedown och därefter avreggat sig för 3k fpp's. Har svårt att se hur denna manöver skulle stävja beteendet dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla forumiter.

 

Jag fick ett meddelande av PokerStars igår om att dom ändrade från $5+1 i buy in till 300 fpp, så jag frågade varför dom gjorde detta och fick då som svar att det var många som registrerade sig och sedan unregistrerade vilket gjorde att dom fick fpp. Detta ville PS stoppa eftersom det var många som satt det i system. Det kan vi alla säkert förstå så om detta leder till att alla som ville spela turneringen inte kan, ber jag om förlåtelse och förståelse om detta.

 

Hoppas alla som vill kan spela denna turnering även det blev en ändring av buy in.

 

Så om det funkar så att regga sig och avregga för att få Fpp -då är det ju inga som helst problem att fixa 300 fpp tills i morgon!:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om det funkar så att regga sig och avregga för att få Fpp -då är det ju inga som helst problem att fixa 300 fpp tills i morgon!:twisted:

Om du är reggad så vore man förstås korkad om man avreggade sig för att få 300 FPP. En ticket till Turbo Million är värt avsevärt mycket mer än så. Svårt veta vilka de automatiskt registrerat. Är det dem som reggade till turneringen med $5 i inköp innan man plockade bort den och ersatte den med 300 FPP turneringen? Jag blev i alla fall inte automatiskt registrerad och har alldeles för lite FPP för att det ska vara rimligt att på ett dygn få ihop till 300 FPP.

 

Är mycket konstigt att man kräver FPP och inte ens försöker pusha de som använder Poker Stars lite att spela ihop dem. Att få ihop 300 FPP på 2 dagar är det väldigt få som kan skrapa ihop på två dygn av denna anledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Man får inte alls några FPPs när man registrerar och sedan avregistrerar sig!?

 

2. Det blir nu ingen vanlig prispool i form av FPPs utan entry eller inget (bortsett från ev. bubbelplats) ?

 

2. Hvis du vinner sete til Turbo Million og unregger, så får du 3000 FPP inn på konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag talat med PokerStars om att det fanns ett visst missnöje över att det ändrats till fpp istället för $5+1 så det kommer att bli en FREEROLL av turneringen som goodwill från deras sida.

 

Jag kommer ut med ID så fort jag fått det och dom som reggat sig kommer behöva göra det igen men det kan det ju vara värt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag talat med PokerStars om att det fanns ett visst missnöje över att det ändrats till fpp istället för $5+1 så det kommer att bli en FREEROLL av turneringen som goodwill från deras sida.

 

Jag kommer ut med ID så fort jag fått det och dom som reggat sig kommer behöva göra det igen men det kan det ju vara värt :)

 

*gör vågen*:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kan man väll spara dom 300 FPP man fick tillbaka.

Kommer det vara någon Team Poker Pro bounty denna månad för att det ser inte ut att några är registerad?

Jag tycker att Freeroll suger och borde lägga upp det som 10 FPP istället lol

 

Håller med lägg typ 10-20 fpps så inte hela jävla landetr joinar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, ha. Tanken slog mig också att någon avgift hade varit bra för att hålla deltagandet nere. Typ 5 $:roll::lol: Men det känns fel att klaga.

 

Såg förövrigt att jag visst hade poäng liggandes...

 

Skitsamma, ska bli kul att lira. De riktigt duktiga orkar nog inte lira en frirulle, de kan köpa in sig ändå. Så då får vi halvtaskiga slåss med heltaskiga frirullespelare. Nu får det bli lite mer slask! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch det skit samma nu, dom duktiga spelare orka nog lirar en frirulle, det är gratis så slippa man betala 3000 FPP för att registera sig i nästa.

Du kommer blir registera automatisk på nästa månad men förmodligen kan avregisterad för 3000 FPP om du vill spela denna månad.

 

Föresten kan man fortfaranda vinna bilen för att det står ingenting i turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...