Gå till innehåll

Grrrrrrrrr Svs


PokerLeffe

Recommended Posts

Horhelevete Jävla As Svenska Spel Hur Fan Kan Man Springa 12 Inköp Under Ev På Mindre än En Timme Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat!!! Det Funkar Fan Inte När Du Låter Hor Spelare Dra Ut Hela Tiden! Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat Ditt Jävla Fittas Du Ska Dö Om Jag Någonsin Möter Dig Irl Ditt Jävla Horsvenskaspel!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att den inte är exakt i långa loppet. (brukar se den som en indikator, med mitt spel så borde ev grafen * 0,75 vara någorlunda rättvisande, baserat på ett utslag av flera månader.) Men i detta fall så vann jag inte 1 enda av alla all in på 1 timme. Så den var 100 % exakt! Spela ingen roll vad jag gjore...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Horhelevete Jävla As Svenska Spel Hur Fan Kan Man Springa 12 Inköp Under Ev På Mindre än En Timme Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat!!! Det Funkar Fan Inte När Du Låter Hor Spelare Dra Ut Hela Tiden! Jag Hatar Dig Mer än Allt Annat Ditt Jävla Fittas Du Ska Dö Om Jag Någonsin Möter Dig Irl Ditt Jävla Horsvenskaspel!!!!!

 

12 inköp?

Dags att börja spela tajtare kanske? Du måste inte dega in så fort du floppar ett bra drag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...