Gå till innehåll

PF-liga i Drömelvan


Recommended Posts

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittar inte gruppen när jag söker :( Men vill vara med hursomhelst och har ett lag, ge mig info pls.

 

Sök på "pokerforum" eller bara "poker", då kommer ligan upp för mig iaf.

 

Dykt in några till lag, vore kul om man kunde sätta pf-alias på alla så ge er gärna till känna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 ½ timme till spelstopp för er som ännu inte lirat. 33 lag reggade i ligan så här långt, kul att så många vill va med. Fan va kul det ska bli med VM, "barn innan julafton" räcker inte till... snarare som Kicki Danielsson precis innan spriten nuddar läpparna eller kanske som en bög precis innan Christiano Ronaldo kliver på... eller som er stackare innan ni förstått att ni är chanslösa i den här ligan mot mina lag;-) Låt hetsen börja, hehe. Joina nu ni som ännu inte hunnit knåpa ihop ett lag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om ni sett det men Uruguay och Syafrika har två matcher i omgång ett. Kört ett gäng uruguyaner i mina lag som sen troligtvis byts ut. Räknar kallt med att sitta i pole position inom kort, medan Staahlas gubbar får sittsår av allt bänknötande.

Mitt lag är ju sprängfullt av uruguayaner pga detta, tom lagkaptenen. Räknar du ihop dina lag får du kanske ihop till mina bänknötare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om ni sett det men Uruguay och Syafrika har två matcher i omgång ett. Kört ett gäng uruguyaner i mina lag som sen troligtvis byts ut. Räknar kallt med att sitta i pole position inom kort, medan Staahlas gubbar får sittsår av allt bänknötande.

Visste inte det, men körde rätt hårt med Uruguay ändå. Har nämligen en strategi...muahahahaaa (tror jag).

 

edit: t o m min lagkapten är uruguayujanerare. Hehehehe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt lag är ju sprängfullt av uruguayaner pga detta, tom lagkaptenen. Räknar du ihop dina lag får du kanske ihop till mina bänknötare.

 

Kuken, ballen, Eyravallen. Försökte lite påhopp utan att kolla upp. Å andra sidan kikade jag på ditt lag nu och tyckte nästan att laptopen skimrade röd av rodnad, så pinsamt var det. Nä, nu ska jag dra med mig tjejen ner till restaurangen för andra halvlek där (VM blir en påfrestning för förhållandet, wuwuzuelorna klagas det redan på). Lika bra att hålla mig borta från PF när VM-fyllan sätter in nu känner jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Topp 10 efter dag 1:

 

1 - Järvens återkomst Järvalev 50.197.000 kr

2 - farne nutmeg 50.118.000 kr

3 - Gunslinger FC 2.0 Clint Eastwood 50.116.000 kr

4 - Strålande Hjul Hjulet 50.105.000 kr

5 - Lighta görten steffe WaylonJennings 50.092.000 kr

6 - Omalley`s yellamo 50.081.000 kr

7 - FC WOOPUALL WOOPUALL 50.075.000 kr

8 - Berras babbar, ingen east WaylonJennings 50.067.000 kr

9 - Holy Bears Saint_Bjorn 50.060.000 kr

10 - papis små fiskar Sir MattiasJ 50.046.000 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...