Gå till innehåll

Berga Open 2nd Chance. Rapporter från inlägg #516.


MikeTime

Recommended Posts

Måste protestera lite här nu va! Det är bara Roffe och Crappy som befinner sig på den sidan strecket. Vi andra är precis som övriga majoriteten här på pf - fjortisar, påtända och hajstäjkslirare.

 

mvh / TotalFarsa från Mikes konto.

Men vad fanken. Mike, jag använder bara ditt konto när jag vill retas med okocha eller skriva något riktigt pantat.

 

Trevlig midsommar på er :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste protestera lite här nu va! Det är bara Roffe och Crappy som befinner sig på den sidan strecket. Vi andra är precis som övriga majoriteten här på pf - fjortisar, påtända och hajstäjkslirare.

 

mvh / TotalFarsa från Mikes konto.

 

Ja, det vet jag. Men huvudsaken är ju att NÅGON bråkar, då håller sig min skadeglädje-halt på topp. 8-)

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var lite bekymmrad över datumet, det sammanfallde med det största intresset jag har och det är flugfiske efter lax och havsöring, men som tur är så gör jag det helgen den 25, så passa er jävligt noga i berga för nu ska det bli stenhård rockenrollpoker, jävla fjollor :lol:

ps. Mike du har pm.

 

Väl mött! Jag fick ju en snygg bounty av dig förra gången och det finns plats för en till, så hoppas vi båda håller oss kvar tills vi kommer på samma bord ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väl mött! Jag fick ju en snygg bounty av dig förra gången och det finns plats för en till, så hoppas vi båda håller oss kvar tills vi kommer på samma bord ;-)
Det ska vi bli två om, men jag lovar en ännu snyggare bounty denna gången ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om alla listar sina ankomsttider i den här tråden så kan jag bestämma optimal time of arrival efter det.

 

Din eller samtligas? :-D

 

Also, det kommer gå minst tre bilar från stationen i Hallsberg inkl Eriks. Ev även en minibuss beroende på hur många som anländer med tåg/buss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din eller samtligas? :-D

 

 

Min ofc!

 

 

Also, det kommer gå minst tre bilar från stationen i Hallsberg inkl Eriks.

 

Känns jävligt förankrat hos chaufförn. NOT. Om jag var er som blivit lovade plats i den bilen skulle jag kolla med åtminstone EN reservplan, mtp att det är en mil eller två ut till Mike från stationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns jävligt förankrat hos chaufförn. NOT. Om jag var er som blivit lovade plats i den bilen skulle jag kolla med åtminstone EN reservplan, mtp att det är en mil eller två ut till Mike från stationen.

 

My bad. Förutsatte liksom att han skulle vara med vid ev lunchuppladdning... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Min taktik är busenkelt, ett antal fjollor har vart i vegas och hade knappt till flygbiljetten hem. LappRoffe har ätit sig proppmätt på abborrbrallor och druckigt för mycket Jäger samt badat på fastande mage i Vänern, så han den halvfjollan är borträknad. Kvar är då Mike, inga problem, en dunk från den Värmländska storskogen så är det fyllot uträknat. Jag har kommit på att vi skiter i turren och så skickar ni stålarna direkt till mig.

MVH J-O.

 

Ja taktiken kvarstår flickor, allt har slagit in, nu är det bara lappen kvar, han fixar jag tids nog, syns i september fjollor ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som siktar på att vara med på en liten förlunch i Hallsberg innan turren bör vara där runt 12:20. Samling på samma usla "restaurang" som senast...

 

Ingen som ångrat sig och vill lämna sin plats till förfogande? Om det, mot förmodan, skulle vara så är jag tacksom om ni meddelar detta i så god tid innan som möjligt så att de som tyvärr inte lyckats få en plats kan få besked snarast.

 

Väl mött den 11/9 gott folk! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reservlistan:

 

1) Sandra Boväng

2) Klyka

3) Roger Gustavsson

4) Bjoelles polare

5) ValterEriks buddie

6) S:t Bjöööörn

7) Wiiand

8) C Rust

 

Fler intresserade som jag missat?

 

Bordsplaceringen ifall någon missat den:

 

BORD 1

Fredrik "Juggler"

Ola "miata91"

Mrs Taman

"schoolbook"

Bjoelle Hultfredsson

Rolf "LappRoffe"

Erik "Valterego"

Oscar "KungKroon"

Richard G

Robin Brone

 

BORD 2

Erik H

Björn "darvartagan"

Fredrik "Hogge75"

Micke "MikeTime"

Niklas "Nisze"

Chrille Andersson

Fredrik "TotalFarsa"

Bengt "bensjo"

Basen

 

BORD 3

Carro Andersson

Benny "kobo" M

Micke Wulff

Jens "Jennez"

Pelle G

Niklas "Ettan"

Pelle "Illvillja"

Juhamatti "jm_j"

Jarne

 

BORD 4

John "JohnH" H

"NiceHandGG"

LappLeffe

Frippe "Omalley"

Clas "eloket"

Mats W

Martin "Skanke"

M Frykman

Stefan Fransson

Ludvvig

 

BORD 5

"Jacob1983"

Dani "Grubbla" B

Lars Grahm

J-O "appelsf"

Mattias "Torax"

Peter "Hygglo"

Lennart "Crappy"

"Sandsater"

Mattias "Macess"

Drunken Pengiun

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inflika att det ju kunde vara kul för de som inte fått plats att komma ändå. Kan man inte köra alternates? Dvs om ngn åker ut de första två timmarna får en reserv hoppa in med startstack. Det är alltså inte en rebuy, den som är ute är ute.

 

Bara ett förslag! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inflika att det ju kunde vara kul för de som inte fått plats att komma ändå. Kan man inte köra alternates? Dvs om ngn åker ut de första två timmarna får en reserv hoppa in med startstack. Det är alltså inte en rebuy, den som är ute är ute.

 

Bara ett förslag! :-D

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man fråga varför ni kör 9-handat på 2 av borden...

 

Först var tanken att samtliga bord skulle vara niohandade men nu råkar det ha blivit en liten överbokningsmiss från min sida. Max antal är således 48 man och inte 45 som tanken var från början.

 

Inte vara vrång mike.

 

Är aldrig vrång. Bara långsint, närsynt, mullig, lätt hörselskadad och plattfotad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...