Gå till innehåll

Spelarinförmation "försvinner" från anteckningarna


Jezus

Recommended Posts

Hej

 

jag har märkt att massvis av de anteckningar jag har skrivit ner om diverse spelare under fliken Spelinformation, plötsligt har försvunnit från mitt spelkonto! Jag hade 100-tals anteckningar om spelares ROI från Sharkscope t ex, samt om deras spelstilar.

 

Men varför har dessa anteckningar försvunnit?? Har det med er nyligen gjorda uppdatering av softwaren att göra? Känns inte alls kul att ha lagt ner så mycket tid på att skaffa info om spelare och sen bara försvinner den. Infon försvinner på en dag, även om jg skriver upp den igen. Varför försvinner informationen?? Det är ju rn jätteviktigt del av strategin!!

 

hoppas på svar

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack, får försöka igen

 

hade en som nyss syna de all in med K9 off, samt Q5 off. Han satte tvåpar på första och slog ut mig med en stege på andra handen. De franska nötterna är ju sjuka på riktigt

 

Benji25M hette han för övrigt1 Ta asets pengar om du får chansen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fasen. jag hittade alla punkterna som du skickade (Mycket vänligt av dig), Men det går inte att läsa dem.

 

grr, kommer något "välj lista" eller nåt sånt, försökte öppna, men det gick inte. Skit, får bygga upp info igen. man kanske skulle invetsrea i Sharscopeabbonemang för en slant? kanske är värt det, så man får mer statistik.

 

Stort tack för hjälpen även om det inte funkade!

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...