Gå till innehåll

Blockerade sajter i USA


ea_0707

Recommended Posts

Relakks fungerar utmärkt för att komma undan sajternas IP-spärrar.. om du t ex vill spela på partypoker eller entraction. Senast jag var i USA gick jag också in på mitt netellerkonto via Relakks - men neteller valde likväl att spärra mitt konto och jag fick inte låsa upp det innan jag kunde verifiera att jag befann mig i Sverige!

 

Det finns såklart fler VPN-tjänster än just Relakks. Ni får själva googla fram något som kan tänkas passa era behov.

 

Tiltovic.. http://enbortkommenvinnare.blogg.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Om vi håller oss till rubriken, vilka siter kan man (inte) accessa utan krångel?

Jag använder VPN från vpntunnel.se och då kan man spela på alla sajter utan krångel. Tar 5 sekunder att ansluta sig.

 

Men om du tycker det är jobbigt bör du nog hålla dig till sajter som tillåter amerikanska spelare. Vet att kontot blir låst direkt på ongame, ipoker och boss iaf. Kontot kan bli spärrat även på sidor som tillåter amerikanska spelare om du har spelat från ett svenskt IP tidigare. Då får du snacka med supporten och säga att du är i USA, så kan du spela igen (förmodligen efter att du har skickat in kopia på ditt ID och en räkning).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder VPN från vpntunnel.se och då kan man spela på alla sajter utan krångel. Tar 5 sekunder att ansluta sig.

 

Men om du tycker det är jobbigt bör du nog hålla dig till sajter som tillåter amerikanska spelare. Vet att kontot blir låst direkt på ongame, ipoker och boss iaf. Kontot kan bli spärrat även på sidor som tillåter amerikanska spelare om du har spelat från ett svenskt IP tidigare. Då får du snacka med supporten och säga att du är i USA, så kan du spela igen (förmodligen efter att du har skickat in kopia på ditt ID och en räkning).

 

När det kommer till ongame står det bara att accounten är blockat, men det är endast kvar när man loggar in med sitt amerikanska IP. Loggar man in med anonymiseringstjänsten så vips äre borta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...