Gå till innehåll

WSOP 2010 - officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 264
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Main event måste vara den fisktätaste live turneringen i hela världen (alltå i förhållande till inköpet)

Så många nybörjare, nöjesspelare etc.

Det är mig ofattbart hur man kan slänga upp $10K på något som man behärskar så dåligt. Visst är du miljonär och inte riktigt vet vad du ska göra med dina pengar så kan det vara ett kul tidsfördriv men jag betvivlar att alla fiskar där verkligen är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En rolig hand jag bevittnade dag 2.

 

En herre raisar 4 bb UTG.

Foldat till dansk kille i SB som reraisar typ 40 % av sin stack.

Herre UTG blixt pushar resterande stack.

Dank kille synar motvilligt med AKo.

Herren visar KTo

 

Blank blank blank blank T

 

Dansk kille ser förkorssad ut. Herren säger sorry, thought u were bluffing :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sturkturen är det inget fel på men man vill ju gärna ha en hand när man sitter vid ett bord med folk som är beredda att hamna all in med toppar 250 bb djupt.

Så det är mest där turen ligger, träffa set mot rätt spelare.

 

Är ju inte direkt akut att behöva hamna all in 250 bb djupt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Main event måste vara den fisktätaste live turneringen i hela världen (alltå i förhållande till inköpet)

Så många nybörjare, nöjesspelare etc.

Det är mig ofattbart hur man kan slänga upp $10K på något som man behärskar så dåligt. Visst är du miljonär och inte riktigt vet vad du ska göra med dina pengar så kan det vara ett kul tidsfördriv men jag betvivlar att alla fiskar där verkligen är det.

 

Nu vet jag inte den exakta siffran, men det är ju flera tusen deltagare som kvalat sig in online och live. Plus några kändisar som har pengar som dom inte ens hinner spendera under sin livstid. Det är inte enbart random folk som langar upp $10k ur fickan. Men du har ändå rätt, riktigt stort värde i en turnering som WSOP ME.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sturkturen är det inget fel på men man vill ju gärna ha en hand när man sitter vid ett bord med folk som är beredda att hamna all in med toppar 250 bb djupt.

Så det är mest där turen ligger, träffa set mot rätt spelare.

 

Är ju inte direkt akut att behöva hamna all in 250 bb djupt..

 

750 då! eller kanske som second chipleader mot shipleadern på main event bubblan.

 

Va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar inte ha så höga krav för anledningar att bruka våld.

 

Tvärtom.

 

Skulle givetvis inte slå honom men jag skulle starkt ifrågasätta om han verkligen var tvungen att tugga med öppen mun hela tiden.

Fast emot mig skulle han få ett psykologiskt övertag på bordet, han kanske gör det med flit.

 

Tänkte ge fan i att posta tidigare post men va tvungen att avreagera mig på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du nu`?

Någon som betalat och som kollar nu`?

 

Nej, jag har försökt att hitta länk till audiostream i en timme men utan resultat. Amerikanarna är värdelösa på att göra lättöverskådliga hemsidor imo.

ESPN3 sänds bara i Nordamerika, (pratade med livesupport på ESPN.com om det här) så det är kört med live video. Men live audio skulle ju BluffMagazine.com stå för men jag hittar ingenting.

 

Är väldigt tacksam om någon hittar och länkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...