Gå till innehåll

Första gången i vegas, några PFare som ska dit i början av juni?


El Helado Patata

Recommended Posts

Tjo bres. Ska till vegas för första gången och jag lär åka dit typ 2-3e juni redan. Känner väl 2-3 stycken som ska dit men de kommer först mycket senare så är själv typ en vecka. Kanske träffar massa sjyssta grinders men vore kul att gå ut och ta en bärs med några PFare.

 

Trots naturen av denna tråd så är jag normal, 23 år och gillar mysiga hemmakvällar och långa strandpromenader. Verkar som det blir mest grind på bellagio och venetian där mina games och nivåer verkar finnas spridna men tänkte ställa upp i 1-4 events på Rio.

 

Skriv gärna ett PM eller ett inlägg om du är där typ 1-10 juni och har lust att säga hej. Tjo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är ett stort gäng som är där fr.o.m den 26:e juni. Blir bl.a grillfest i början av juli. Du är såklart jättevälkommen att hänga med oss. :-D Dra iväg PM för mitt nummer.

 

Ahh grymt. Vore kul att komma förbi då också (är där nog till 5-7e juli) men jag tänkte mest typ 1-10e juni. Nån som är där då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och frugan åker den 1a och troligtvis hem den 14e juni.

Var ska du/ni bo? Rio verkar annars ett bra ställe att träffas på. ;)

 

Jag vet inte riktigt. Jag tänkte försöka hitta ett hus då jag ska stanna där över en månad tänkte jag men det är ju inte alltid säkert att det går. Känns ju gött att bo på dyrare ställen om man bara ska vara där en vecka eller två men längre än så så vet jag inte om man inte är sugnare på ett billigare ställe. Beror väl också på huruvida jag vinner eller inte :P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

El Helado Patata: fick ditt PM, men kan inte svara eftersom din inbox ær full. Jag ær i Køpenhamn nu, men kommer hem imorn kvæll så vi kan snacka då. PMa mig din reggade e-post på MSN eller Skype så addar jag dig imorn kvæll.

 

pølsemannen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

El Helado Patata: fick ditt PM, men kan inte svara eftersom din inbox ær full. Jag ær i Køpenhamn nu, men kommer hem imorn kvæll så vi kan snacka då. PMa mig din reggade e-post på MSN eller Skype så addar jag dig imorn kvæll.

 

pølsemannen

 

Absolut, har rensat inboxen lite mer och PMar mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...