Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 23 postas här!


QoS

Recommended Posts

Såg på en pokerhorsida om en bonus på interpoker som man kunde cleara samtidigt som månadsbonusen....

Har letat lite men hittar ingen info om vad som är en rakad hand, har uppfattat man kan spela på .10 .25 borden i af :)

 

är det lika lätt som party eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg på en pokerhorsida om en bonus på interpoker som man kunde cleara samtidigt som månadsbonusen....

Har letat lite men hittar ingen info om vad som är en rakad hand, har uppfattat man kan spela på .10 .25 borden i af :)

 

är det lika lätt som party eller?

 

Jupp, bonuswhores.com har en fin sign-up bonus för Interpoker. Går att cleara på 0.10/0.25 borden, men den är inte lika lätt som party att cleara. Det måste tas 0.25 i rake för att det ska räknas som 1 raked hand. Det sker när potten kommer upp i 5 dollar. På party räcker det med att potten blir 2 dollar på NL och PL borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde en cashout den 4:e. När inte reloadbonusen fungerade började brevväxlingen med datorerna i Indien. Ett antal mail senare fick jag en bonus på 5 ggr bonusbeloppet och en månad på mig att cleara den. Orkar man klaga kan det löna sig....

 

 

/L-K

 

Vad heter den?

COMPBONUS kanske?

 

hade du använt COMPBONUS innan?

 

Japp, det hade jag men det var ett tag sedan...

 

/L-K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jupp, bonuswhores.com har en fin sign-up bonus för Interpoker. Går att cleara på 0.10/0.25 borden, men den är inte lika lätt som party att cleara. Det måste tas 0.25 i rake för att det ska räknas som 1 raked hand. Det sker när potten kommer upp i 5 dollar. På party räcker det med att potten blir 2 dollar på NL och PL borden.

 

Men det blir ju en mycket bra bonus ändå...

åtminstone de 3 första månaderna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, nu gjorde jag en klantighet som jag inte vet om det spelar någon roll.

 

Skulle ta midweek bonusen på Absolute så jag satte in $750 men skrev i fel bonuskod, skrev i BONUSJUN istället för JUN20 som var den korrekta koden. Fick dock bonusen på $150 ändå, men blir lite orolig, kan dom upptäcka att jag använde fel kod och få för sig att börja jiddra, vill ju ogärna kontakta supporten i ett sådant här ärende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, nu gjorde jag en klantighet som jag inte vet om det spelar någon roll.

 

Skulle ta midweek bonusen på Absolute så jag satte in $750 men skrev i fel bonuskod, skrev i BONUSJUN istället för JUN20 som var den korrekta koden. Fick dock bonusen på $150 ändå, men blir lite orolig, kan dom upptäcka att jag använde fel kod och få för sig att börja jiddra, vill ju ogärna kontakta supporten i ett sådant här ärende.

 

Krävs väl ingen bonuskod hos Absolute?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, nu gjorde jag en klantighet som jag inte vet om det spelar någon roll.

 

Skulle ta midweek bonusen på Absolute så jag satte in $750 men skrev i fel bonuskod, skrev i BONUSJUN istället för JUN20 som var den korrekta koden. Fick dock bonusen på $150 ändå, men blir lite orolig, kan dom upptäcka att jag använde fel kod och få för sig att börja jiddra, vill ju ogärna kontakta supporten i ett sådant här ärende.

 

Krävs väl ingen bonuskod hos Absolute?

 

Det står inget om nån kod när man startar klienten, däremot i mailet så stod det enter bonuscode JUN20. Märkligt att jag fick bonusen ändå, hoppas dom bara inte får för sig att det här är abusive eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, nu gjorde jag en klantighet som jag inte vet om det spelar någon roll.

 

Skulle ta midweek bonusen på Absolute så jag satte in $750 men skrev i fel bonuskod, skrev i BONUSJUN istället för JUN20 som var den korrekta koden. Fick dock bonusen på $150 ändå, men blir lite orolig, kan dom upptäcka att jag använde fel kod och få för sig att börja jiddra, vill ju ogärna kontakta supporten i ett sådant här ärende.

 

Krävs väl ingen bonuskod hos Absolute?

 

Det står inget om nån kod när man startar klienten, däremot i mailet så stod det enter bonuscode JUN20. Märkligt att jag fick bonusen ändå, hoppas dom bara inte får för sig att det här är abusive eller liknande.

 

Äh, är inget att oroa sig för... Tänk på att Absoulute har 64 reloads i månaden, förstår ärligt talat inte varför man inte får pending bonus automatiskt - utan att sätta in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Royals bonus är riktigt rolig man får bonusen på sitt konto för ett fåtal händer tror det var 50 eller 100 rakade händer.

 

Men när man ska ta ut bonus pengarna så går det inte jag skicka ett mail och fråga varför och fick det här svaret:

 

Please note that we have deducted the bonus amount from your withdrawal, as you needed to rake 800 on any of the tables that are not excluded from the raking requirements, to cash in this amount. (Please note: Play at tables lower than $0.25/$0.50 are excluded from the raking requirements).

 

Såjag tog ut pengarna och spela tuneringar för bonusen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Please note that we have deducted the bonus amount from your withdrawal, as you needed to rake 800 on any of the tables that are not excluded from the raking requirements, to cash in this amount. (Please note: Play at tables lower than $0.25/$0.50 are excluded from the raking requirements).

 

Tackar. 800 rejkade händer alltså. Det är ju helt OK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis detta mail från absolute poker;

 

Hello Mikael,

 

It was great speaking with you today! Please keep in mind this is a special promotion that is not available on our website or advertised anywhere else. Don’t hesitate to inquire with any questions or comments.

 

- A deposit of $250 or more will receive the above and:

 

- 20% added to your pending bonus account!

 

- $11 entry to Sunday’s $8k Guaranteed!

 

- VIP seat in any one of Sunday’s $1k AP Challenge Main events!

 

- A $22 rebate for playing in any one Lucky $13k Guaranteed Tourney!

 

We also have even more bonuses for deposits of $1k or more, so inquire for details. Thank you for your time – and don’t forget to reply after you make your deposit to receive your bonuses!

 

 

Regards,

 

Andrew Wilson

 

AbsolutePoker ~ Team VIP

 

 

Någon mer som fått mailet? Jag har inte pratat med nån från absolute poker, men han kanske syftar på mailet? Undrar om man kan sätta in pengarna, spela turneringarna, spela bara några händer och sen ta ut pengarna igen, det borde väl vara ok?

 

Edit;

 

drog iväg ett mail och frågade och fick till svar;

 

Sorry about that. I have been trying to contact you to offer you this

promotion!!!! All you have to do is replay to this e-mail after you have

made a deposit and I will give you the promotion offer.

 

Så satte in 250 dollar och fick 50 dollar pending direkt utan att ha angett någon kod. Kanske var kontot redan förberett. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

En liten fråga angående ultimatebet (möjligt att denna fråga varit uppe tidigare).

 

Har precis satt in $600 på ultimatebet och fick $300 som "pending bonus".

 

Frågan är om det ok att sätta in ytterligare pengar för att lyfta reloadbonusen?

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nån förklara vad pending bonus är för en gröngöling?

 

Pending bonus är en bonus som du ännu inte har clearat. Du får ut den när du har splketat nog många händer., Men nu ska nog jag sysla med allt annat än poker för mitt efget bästa :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis detta mail från absolute poker;

 

Hello Mikael,

 

It was great speaking with you today! Please keep in mind this is a special promotion that is not available on our website or advertised anywhere else. Don’t hesitate to inquire with any questions or comments.

 

- A deposit of $250 or more will receive the above and:

 

- 20% added to your pending bonus account!

 

- $11 entry to Sunday’s $8k Guaranteed!

 

- VIP seat in any one of Sunday’s $1k AP Challenge Main events!

 

- A $22 rebate for playing in any one Lucky $13k Guaranteed Tourney!

 

We also have even more bonuses for deposits of $1k or more, so inquire for details. Thank you for your time – and don’t forget to reply after you make your deposit to receive your bonuses!

 

 

Regards,

 

Andrew Wilson

 

AbsolutePoker ~ Team VIP

 

 

Någon mer som fått mailet? Jag har inte pratat med nån från absolute poker, men han kanske syftar på mailet? Undrar om man kan sätta in pengarna, spela turneringarna, spela bara några händer och sen ta ut pengarna igen, det borde väl vara ok?

 

Edit;

 

drog iväg ett mail och frågade och fick till svar;

 

Sorry about that. I have been trying to contact you to offer you this

promotion!!!! All you have to do is replay to this e-mail after you have

made a deposit and I will give you the promotion offer.

 

Så satte in 250 dollar och fick 50 dollar pending direkt utan att ha angett någon kod. Kanske var kontot redan förberett. :shock:

 

Borde ju vara ok tycker jag men då får du ju inte ut pending, men läs T&C istället å lita inte på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Michael, hur fick du $300 när du satte in $600? Signupbonusen är ju 40% upp till $200, hur lyckades du med detta? :)

 

Fick det genom en länk på en annan sajt. Vet dock inte om det är ok att lägga ut den här?

 

Mvh/

 

Externa affe länkar är no-no...

 

Nej tänkte väl det :).

 

Angående min fråga att även ta reloadbonusen vid ytterligare en insättning så verkar inte det vara något problem.

 

Så en bonus på $400 vid en insättning av $800 känns helt ok (även om den tar en stund att cleara). Deras pokersoftware överraskade mig även positivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr passade turneringstiderna mig dåligt i erbjudandet jag fick av Absolute poker, så jag skickade ett vänligt mail och påpekade det och fick detta mycket vänliga svar;

 

"Hey Mikael,

 

I understand the time difference so I would be more that happy to go ahead and make you a special offer, which is you could go ahead and choose which ever tournament you would like to play in up to $22 dollars. Once you have played in the tournament all you have to do is tell me you have played and I'll refund the buy-in and I'll deposit the real money into your account. Plus you could go ahead and use the $11 Dollars how ever you like."

 

Mycket vänligt och generöst av dem. :D

 

 

Fick även ett telefonsamtal från Thegamingclub idag. Inte spelat där mer än när jag signade upp för ett par månader sedan. Mannen frågade om jag tyckte något var dåligt med sajten, och sade att han skulle sätta in 10 dollar på mitt konto ( skulle vara inne vid midnatt ). Två specialerbjudande inom loppet av 2 dar, och jag som inte fått ett endas förrut! :-o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...