Gå till innehåll

pokerproffsen


okocha

Recommended Posts

:ola:

 

Sannerligen fyra av sveriges största pokerprofiler dessa samtliga herrar. Proffsen! ;-)

 

 

"Några av" funkar i alla lägen. Det är lite som "folkstorm" och "jag och många med mig". Kvantiteterna blir väldigt svävande....:lol: Och nej, jag har inte haft något att göra med presentationerna med oss själva att göra heller förutom att jag uttryckt önskemål om att jag ville ha in poker.se. Jag ser bloggen som promotion för forumet och nyhetssajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In before hånen: Jag valde inte namnet :shock:

 

Just, ja, jag måste citera filosofen Stahla också: "Håll inte igen nu"

Är det jag? :-)

 

Ser att jag haft äran att träffa doldisen i bloggen, dybban, då jag känner igen honom från CC i Gbg och tror tom han kommer från samma håla (Eksjö) som mig. Stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det jag? :-)

 

Ser att jag haft äran att träffa doldisen i bloggen, dybban, då jag känner igen honom från CC i Gbg och tror tom han kommer från samma håla (Eksjö) som mig. Stort.

 

Ja. Missade ett "A" såg jag. Ber om ursäkt för detta, ska förstås åtgärdas. Och ja, han är nog från Eksjö om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"pokerteoretikern Ola Brandborn"?

 

Är det någon som kan länka till något av hans banbrytande arbeten inom ämnet pokerteori? Eller har jag missuppfattat på vilket sätt han är en pokerteoretiker?

 

 

http://www.poker.se/artiklar/666/strategi-for-satelliter.html

 

Om det är "banbrytande" eller inte överlåter jag åt dig att bevisa. Men visst, jag tror också det är ett epitet främst ihoptjänat för lång och trogen tjänst på poker.se och pf.nu, med teoretiska diskussioner och artiklar, samt översättare av pokerböcker, krönikör i PM och FP, mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men va fan, aftonhoran strikes again!

 

"Pokerproffs"?? hmpfff!

 

Jens kan jag högst kalla barnvaktsproffs efter otaliga resor där han lär satellitsnorisar shota sprit och vräka i sig kött.

 

Ola med skrytsamt satellitROI på 3 miljoner procent tack vare en frirulleklonk till australien.

 

Dybban som jobbar på en landsortstidning som nöjesreporter (lol?), där han även hade mage att smita undan LAS och låta min gamla anrika bandytränare gå hem till fattigdom och misär.

 

Sist men väldigt minst: Valter "Konfliktradd" Erik som försöker jobba sig till breakeven på 0.25/50 och deltar i frågesportprogram på tv.

 

"Pokerproffs" my ass!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite för lite sånt i tråden imo!

 

Annars har jag faktiskt favoriserat länken! ;)

Snajdigt lads!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...