Gå till innehåll

Andelsspel på v75 lördag - Vi cashar in 55millar


Recommended Posts

Hej!

 

Jag tänkte kolla intresset av att gå ihop och göra ett andelsspel på v75 finalerna på Solvalla på lördag?

Har tänkt mig 10 andelar för 500kr/andel. Alltså totalt 5000kr för hela systemet.

Alla som är med i systemet får självklart komma med förslag och idéer. Jag färdigställer det slutgiltiga systemet. Är väldigt travintresserad och följer travet så gott det går. Medlem på atg med tillgång till lopparkivet som just nu plogas igenom. Analyserar varje lopp av de hästar jag är intresserad av för att kunna sammanställa ett system som har hög vinstpotential (obv. :roll: ).

 

Systemet kommer att lämnas in på ATG.se och alla deltagande kommer att få kupongen skickad till sig.

 

Kom med förslag på hur betalning kan skötas smidigast och säkrast så att alla kan känna sig trygga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

då har vi lite intresse iaf!

jag tycker att 500kr låter som en mer rimlig summa, men om du vill ha mer action så är det ju bara köpa fler andelar amutu!

 

vi verkar vara åtminstone tre pers som är intresserade av att lägga 500kr var, och ev amutu om han inte tycker det blir för micro :-)

 

alltså ett par andelar till som måste ut och det ska vi väl klara av på ett ställe som detta 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser ut att ha fyllt intresset! 8-)

 

de som först bekräftar sina andelar kommer att vara med.

de som jag uppfattar som bekräftade hittils är:

berghet - 1 andel

amutu - 5 andelar

jennez - 1 andel

kungkroon - 1 andel

yaya 24 - 1 andel

 

jacob, peruken och dickdill har anmält intresse men inte specificerat antal så lämnar de utanför just nu men de har förtur på den kvarvarande andelen.

 

 

Jag är också intresserad. Kommer du köra vanligt eller jokersystem?

 

blir jokersystem!

en andel eller?

 

Jag är oxå på om det finns andelar kvar..:-)

 

yes en andel?

 

jag vill ha 5andelar isf. Och ser gärna att vi kör jokersystemet och V7 endast.

 

jokersystemet blir det absolut! jag ser dock helst att vi kör en vanlig v75 och inte v7

 

Jag dunkar in en femhundring om det finns en andel kvar! Amutu, kan du paya för min andel om du ändå ska skicka cash, så kan jag skicka på stars eller FTP till dig?

 

// Gör allt för att slippa mecka :D

 

en andel reserverad för the king of rock

 

tjena!

 

finns det en andel kvar, så är jag sugen på den??

 

reserverad för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också intresserad om det finns någon andel kvar.

 

Hållt på med spel på hästar sen jag var 12-13 bast, men jag tror inte jag vill lägga mig i något i hur vi ska spela, för torskar vi så vill jag inte känna mig skyldig på något sätt.. :P

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också intresserad om det finns någon andel kvar.

 

Hållt på med spel på hästar sen jag var 12-13 bast, men jag tror inte jag vill lägga mig i något i hur vi ska spela, för torskar vi så vill jag inte känna mig skyldig på något sätt.. :P

 

/Fordie

 

då har du en andel! (om du inte vill ha fler)

klart du ska vara medhjälpare när vi drar in 10millar eller sätter 2 rätt!

 

Jag tar en oxå.. Hur vill du ha pengarna?

 

en andel till dig!

skickar pm lite senare!

 

Jag kan meddela att jag inte längre vill vara med, tyvärr. Lite för micro för mig =) Har hittat annat. Sry men hoppas det fixar sig.

 

kroon: du kan höra av dig till mig när du ser detta. Ty =)

 

ok det löser sig nog

 

berghet> Jag tar en. Hur ska betalningen ske?

 

reserverar en till dig

skickar pm senare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...