Gå till innehåll

[PS3] Formula One Championship Edition


Maatthew

Recommended Posts

[PS3] Formula One Championship Edition

Hejsan,

Om du besitter detta F1 spel till PS3, eller om du känner någon som har det..

 

..så är jag oerhört intresserad av att köpa/eventuellt byta (föredrar att köpa) det spelet.

 

vore tacksam för svar och hoppas det finns någon som sitter och trycker på spelet och samtidigt är intresserad av att sälja det.

 

Bo gärna i stockholm för att underlätta. (jag har bil).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett dem, tyvärr är det bara gamla annonser! :(
Sätt in en själv då. Finns gratisställen, http://www.allaannonser.se brukar jag använda. Senast sålde jag en sak för det tredubbla andra annonsobjekt (precis samma pryl) ligger på, hade obv inte kollat vad saken gick för, så jag uppskattade värdet, men fick såld den snabbt. :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur vi ska göra, jag menar om vi gör så att jag betalar dig när jag fått spelet så måste du lita på mig till 100% och gör vi tvärtom så måste jag lite på dig till 100% vilket gör detta svårt.. har du någon idé?

 

vore skönt om vi kunde lösa detta så fort som möjligt!

 

någon som har tips på hur vi kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka pengarna, förslagsvis via en sajt med buddytransfer, till ngn som ni båda litar på. Nu känner ni inte mig men om ni litar på mig så kan jag ställa upp som mellanhand.

 

1. Köparen skickar cashen till mig på valfri sajt

2. Köparen meddelar när spelet kommit

3. Jag för vidare cashen till säljaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka pengarna, förslagsvis via en sajt med buddytransfer, till ngn som ni båda litar på. Nu känner ni inte mig men om ni litar på mig så kan jag ställa upp som mellanhand.

 

1. Köparen skickar cashen till mig på valfri sajt

2. Köparen meddelar när spelet kommit

3. Jag för vidare cashen till säljaren

 

öppnar dock för scam om det skickas direkt hem, då ena kan hävda att det är skickat och andra att den inte fått ngt. måste hämtas ut för att bevisa att det kommit fram och då kan säljaren lika gärna skicka det mot postförskott. men bra ide jöns!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ju klurigt det här :mrgreen:

 

Nej, men helt ärligt.. Hade du varit någon som hade lite fler posts och "hängt" här hade jag gärna skickat spelet och du betalat i efterhand om det var så du ville, men nu har du bara postat här för att köpa ett spel.

 

Så tyvärr får du sätta in 500 spänn på mitt konto eller komma och hämta det. Så viktigt är det inte för mig att bli av med det. PM:a om det fortfarande är intressant så ger jag dig mitt telenummer och kontonr så får du väl besöka mig på natten om jag skulle blåsa dig ;-)

Glöm inte att skriva vart jag ska skicka spelet också..

Men lovar att det nog ska till LITE mer än ett PS3 spel för att försköka scamma någon..

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öppnar dock för scam om det skickas direkt hem, då ena kan hävda att det är skickat och andra att den inte fått ngt. måste hämtas ut för att bevisa att det kommit fram och då kan säljaren lika gärna skicka det mot postförskott. men bra ide jöns!

 

FFS! Skicka både spel och pengar till mig då! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan vi inte köra postförskott då? det kostar 74:90:-

jag betalar när jag hämtar ut det och pengarna sätts in på ditt konto.

 

"Postförskott är ett alternativ till faktura eller förskottsbetalning. Mottagaren betalar när paketet/brevet hämtas hos Postombud eller Företagscenter. Därmed kan du alltid vara säker på att få betalt för din vara. Pengarna sätts in på ditt plusgiro- eller bankgirokonto. Om mottagaren inte betalar skickas försändelsen tillbaka till dig."

 

är detta intressant för dig så kan jag pm:a min adress till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan vi inte köra postförskott då? det kostar 74:90:-

jag betalar när jag hämtar ut det och pengarna sätts in på ditt konto.

 

"Postförskott är ett alternativ till faktura eller förskottsbetalning. Mottagaren betalar när paketet/brevet hämtas hos Postombud eller Företagscenter. Därmed kan du alltid vara säker på att få betalt för din vara. Pengarna sätts in på ditt plusgiro- eller bankgirokonto. Om mottagaren inte betalar skickas försändelsen tillbaka till dig."

 

är detta intressant för dig så kan jag pm:a min adress till dig.

 

Skulle ju vara det bästa, men som privtperson äger jag tyvärr inget plusgiro eller bankgirokonto.

Har bara vanligt bankkonto..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så skiter vi det.. Känns bara som det blev krångel. Avhämting eller lita på mig och sätta in pengar på mitt konto och jag skickar spelet direkt när pengar kommit in.

Det är liksom inte nån stor affär vi ska göra. Ville mest vara snäll och sälja det i och med att du så gärna ville ha det och jag bara spelat det 3 gånger sen jag köpte det.

 

Mvh

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...