Gå till innehåll

Oslagbar Badbeat


jw1700

Recommended Posts

Shiiit va knäckt jag skulle vara:(.

Hade 6 rätt på Lotto samtidigt som jag hade 2 rätt på lotto för några månader sen... ett rätt itll på lotto och jag hade vunnit 118 mille... ist blev det 4500:-.... måde dåligt av det men det här va 1000 gåner värre hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surt, vilken skillnad det hade varit om du inte tittat på loppet och bara kollat resultatet efteråt? Det gör jag iaf, skulle inte orka en sån utdragning, men fortfarande sånt som händer.

Vet en snubbe som spelat på hästar i flera år, som en hobby då han alltid lämnade samma siffror, han har inte vunnit en enda gång. Då kom det en lördag då han missade att lämna in sin rad, och just den gången missar han någon mille(kommer ej ihåg exakt belopp). Nu fortsätter han köra buss istället. Surt som sagt, men det händer:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surt som fan, men visa den som blivit lycklig, alltså långvarigt, harmoniskt lycklig av lyxkonsumtion? Pengar är definitivt inte allt här i livet.

 

Du hade säkert gått på rosa små moln i ett par veckor framöver om du hade vunnit men sen då? Jag tror man är ungefär samma person som man var innan man hade pengar om man vinner en stor prissumma. Men visst, lite lyxkant på tillvaron skadar inte men samtidigt finns det så många andra behov man behöver tillfredsställa för att bli balanserad och glad.

 

:-P

 

 

Fast visst har du lite rätt också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså seriöst. Klart 11M gör sick skillnad för de flesta i sina liv. Nej, man blir inte en annan människa som får en annan livsåskådning osv, men många val som tidigare inte varit möjliga, blir det. Sjuk frihet sas.

 

Sjuk sjuk sjuk bad beat, blir uppriktigt ledsen av att läsa det. Sjukt surt mannen, på dom igen!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar vara sjukt bra på att se nyktert på motgångar, vilket du också verkar kunna göra i detta fall egentligen. Men jag har svårt att se hur jag skulle kunna se nyktert på denna beat. Som du säger så skulle det kännas så mycket bättre om det hände i en tidigare omgång.

 

Känner med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jävlar, här snackar vi bad-beat. Tur att jag inte spelar på hästar (eller någonsin varit när de pengarna) för jag vet nog inte hur jag skulle hantera detta.

 

Glädj dig att du kan blir zen-master av typ 43e graden om du lär dig hantera det här ;-) Garanterad återfödd som Dahlai Lama i nästa liv alltså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 Rätt hade "bara" gett 10.2 millar och därför luktar det troll över det hela.

OM man är så nära så vet man väl vad 7:an verkligen skulle ge..?

:roll:

 

Vem orkar trolla????

 

TS räknade kanske felaktigt med 5 och 6:orna?

 

OBS! Jag är inte speciellt insatt

 

:roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lolla mig. Hur prisfördelningen ser ut på V75 har väldigt lite med detta att göra.

 

Opponerade mig bara emot att TS tog fel på en miljon om vad ev utdelning på 7 rätt skulle varit.

 

Har man missat 10,2 millar + kanske 150k på 6or + 5or så skulle iaf inte jag påstå att jag missat över 11. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan verifiera att det inte är troll för jag fick höra raden inspelad på TS mobilsvar och dessutom se den minen som bara inbefinner sig när man är riktigt less. Dock måste jag säga att han verkar ta det med mer ro än vad jag skulle göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag räknar på det (förutsatt 7 skulle gett 10.2 millar) och 6 och 5 gav det de gav så skulle det bli:

 

11 234 847 kr

 

Sen är det möjligt att sexorna och femmorna skulle ge lite mindre men det är väl av mindre betydelse. streckmässigt var det 37 % för TS-streck och 32 på Bachelores Dream som vann.

 

Min uträkning säger 39 sexor och 504 femmor. i deloppen som de hade alla i var det ganska många hästar 15*12*15. Ingen häst var heller struken i de loppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...